Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!

Data: 2000-11-25 12:57:21
Temat: Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl>

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> co leczy lub kogo leczy ozon ?

Ciebie, mnie - wszystkich!!!! Czyz nie zyjemy tylko dlatego ze chroni nas
warstwa
OZONOSFERY ?????. W naturze ozon powstaje pod wplywem promieniowania
krótkofalowego slonca oraz w trakcie wyladowan atmosferycznych podczas
burzy.
Prawda, jakie wspaniale powietrze jest po burzy????? Juz nasz wybitny chemik
prezydent Moscicki pracowal nad tym, zeby klimat Alpejski mógl byc w
"zasiegu"
bez wyjezdzania w góry i osiagnal to tworzac OZONIRATOR.
Ozonomatic wlasnie dzieki ozonizatorowi Moscickiego wytwarza mieszanine
powietrza i ozonu a zawartosc O3 ( ozon ) nie przekracza 0,05 ppm.

Ozon kilkanascie razy szybciej rozpuszcza sie w cieczy dotleniajac tkanki
przez co sa lepiej ukrwione i odzywione, oslabia procesy zapalne, wplywa na
metabolizm i zminiejsza poziom cholesterolu. Dziala bakteriobójczo,
wirusobójczo
i grzybobójczo.
Ozon wspomaga leczenie urazów konczyn i kregoslupa, chrób o podlozu
alergicznym
i metabolicznym, wspomaga rehabilitacje sparalizowanych pacjentów po
wylewach
( udarach) krwi do mózgu. Ozon oczyszcza organizm z toksyn.

Kapiel perelkowa ( hydromasaz) z ozonem lekarze zalecaja:
Przy chorobach skóry ( grzybica, luszczyca, cellulitis....) ; w ortopedii
jako rehabilitacja
po urazach konczyn (zlamania); przy chorobach metabolicznych ( cukrzyca,
miazdzyca,
otylosc ) ; przy chorobach reumatyczno-zwyrodnieniowych (stawy ) ; przy
nerwicach i
przewleklych chorobach kobiecych; przy przewleklych chorobach ukladu
oddechowego
( inchalacja i aromaterapia ).

> produkacja ozonu jest bardzo prosta, w dowolnych ilosciach.

Hmmmmmm, czyli calkiem jak z produkcja spirytusu, tlenu czy
pozyskiwaniem wody:-)))) Ale czy kazda woda, spirytus i tlen

> Co chcesz z tym robic ?

Ja JUZ sie tym lecze, relaksuje, przedluzam swoje zycie, moja skóra wreszcie
nabiera
rumienców, lepiej sie czuje, jestem mniej zmeczony po codziennych
obowiazkach
...itd., itp. i skoro mam okazje polecam to innym.

pzdr.
Andrzej