PACS pour tous, czyli geje jeszcze bardziej demoralizują

11. Data: 2009-02-16 21:43:35

Temat: Re: PACS pour tous, czyli geje jeszcze bardziej demoralizują
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Rozwód dostaje się na pierwszej rozprawie, też nie trzeba specjalnie
> przyczyn podawać.

Ja mam inne doświadczenia, no ale oczywiście masz prawo tak sądzić.

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-02-16 21:47:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ja mam inne doświadczenia, no ale oczywiście masz prawo tak sądzić.

Nie wiem, kiedy się rozwodziłaś. Ja znam przypadek z najbliższej rodziny
sprzed miesiąca.

Ewa

13. Data: 2009-02-16 21:49:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:37:06 +0100, medea napisał(a):

> To jasne, ale jak komuś się na siłę utrudni, to cenił będzie bardziej,
> czy po prostu uprzykrzy mu się życie? Mam bardziej na myśli samo
> zawieranie małżeństwa czy układu, niż jego rozwiązywanie.
>
> Ja bym trudność w doborze odpowiedniego partnera i jego zdobycia, np.
> rozkochania w sobie, uznała za wystarczającą. Krótko - trudności
> zostawmy samej naturze. :)
>
> Ewa

Jeśli z rozkochaniem czy zdobyciem konkretnego obiektu jest jakaś trudność,
to znaczy, że natura JUŻ zadziałała.
Drugą połówkę spotyka się, nawet o tym nie wiedząc, nie zdobywając i nie
rozkochując. I oto (mniej lub bardziej nagle) się człowiek okazuje
zakochany z wzajemnością :-)

14. Data: 2009-02-16 21:55:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
>
> Ja bym trudność w doborze odpowiedniego partnera i jego zdobycia, np.
> rozkochania w sobie, uznała za wystarczającą. Krótko - trudności

wydaje mi się, że taki nimb "nierozerwalności" może bardziej pomagać niż
przeszkadzać. ale co ja tam jeszcze wiem :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

15. Data: 2009-02-16 21:58:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Nie wiem, kiedy się rozwodziłaś. Ja znam przypadek z
> najbliższej rodziny sprzed miesiąca.

Bardziej istotne od "kiedy" jest "z kim" i "jak"/"dlaczego" :).

16. Data: 2009-02-16 22:00:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> wydaje mi się, że taki nimb "nierozerwalności" może bardziej pomagać niż
> przeszkadzać.

Na pewno tak, ale szkodzić też może.

W każdym razie - chodzi o układy homoseksualne, prawda? Są sprzeciwy,
żeby nazywać je małżeństwami, więc niech się różnią, choćby i tą
łatwością w rozdzielaniu, ale przynajmniej prawnie będą jakoś
zabezpieczeni. A co z tym zrobią, to już ich sprawa.

Ewa

17. Data: 2009-02-16 22:01:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> łatwością w rozdzielaniu, ale przynajmniej prawnie będą jakoś
> zabezpieczeni. A co z tym zrobią, to już ich sprawa.

ależ, ja piłem do tych 10-ciu %!

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

18. Data: 2009-02-16 22:08:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ależ, ja piłem do tych 10-ciu %!

A, to nie zaznaczyłeś tego odpowiednim cytowaniem. :)

Nie jest powiedziane, że te 10% się rozejdzie.

Ewa

19. Data: 2009-02-16 22:38:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A, to nie zaznaczyłeś tego odpowiednim cytowaniem. :)
>
> Nie jest powiedziane, że te 10% się rozejdzie.

ale jest powiedziane: łatwo przyszło, łatwo poszło :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

20. Data: 2009-02-17 03:17:40

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po> napisał(a):

> Przyczyna jest prozaiczna: aby zawrzeÄ&#65533; PACS, wystarczy 15 minut. Aby go
> rozwiÄ&#65533;zaÄ&#65533; - oficjalne pismo do urzÄ&#65533;du od jednego z
partnerĂłw bez podawania
> przyczyny i bez moĹźliwoĹ&#65533;ci wysuniÄ&#65533;cia roszczeĹ&#65533; o
charakterze finansowym. To

> sposĂłb znacznie prostszy niĹź rozwĂłd i coraz wiÄ&#65533;cej FrancuzĂłw
zapobiegawczo

> woli PACS od normalnego maĹ&#65533;ĹźeĹ&#65533;stwa.

No a jak jest np z dziedziczeniem albo wspolnoscia majatkowa?
Ma to takie sama moc jak w zwyklym zwiazku malzenskim?
BTW: We Francji konkubinat prawnie (chodzi o sprawy majatku i dziedziczenia)
ma ten sam zakres co malzenstwo, tylko u nas ciemnota nie chce temu rozszerzyc
uprawnien.

Bluzgacz

dwulicowość
prezydentura... z pompą?
Gerhard Maria Wagner jednak nie będzie biskupem
"źli" i bogaci z miasta vs "dobrzy" i biedni ze wsi
nowa afera w TVN24