PANSLAVISTA I IXEŁKA

11. Data: 2007-11-20 18:36:18

Temat: Re: PANSLAVISTA I IXEŁKA
Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Stręczycielstwo jest karane. Podobnie jak pomawianie mnie o pedofilię.

TY JEBANY PEDOFILU !!! PEDOFILJA JEST DOPIERO KARALNA !!!
wiem że trzepałeś się pod foty synka boukuna jak je umieścił

12. Data: 2007-11-20 18:37:11

Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Dla poznaki też :-)

Słyszałem że wchodzisz swoim bachorom do wanny i każesz im szukać
potfora z lohh ness.

13. Data: 2007-11-20 18:37:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mm napisał(a):

> jasssne... a ktoś ją widział jeszcze oprucz ciebie ?

Jak nie, jak tak? Dwie osoby z PRK i kilka z PSP.
:-DDD

Kurczę, fajnie być kobietą-widmem - niczym ten Latający Holender :-DDDD

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

14. Data: 2007-11-20 18:38:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mm napisał(a):

> Słyszałem że wchodzisz swoim bachorom do wanny i każesz im szukać
> potfora z lohh ness.

Czy ty musisz być taki pofikany?

15. Data: 2007-11-20 18:40:45

Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie, jak tak? Dwie osoby z PRK i kilka z PSP.
> :-DDD
>
> Kurczę, fajnie być kobietą-widmem - niczym ten Latający Holender :-DDDD

ok ale to był przebrany panslavista.

16. Data: 2007-11-20 18:41:34

Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki :-)
> Mam nadzieję, że nie widziałeś mnie wtedy podwójnie? - ja jestem tylko
> jedna!
> Spytaj tych, co byli na spotkaniu PSP, a poza tym my kiedyś też się
> spotkamy w realu, to już nie będziesz miał wątpliwości :-)

panslavista przebrał sie za ixełke - nei dajcie się zwieść !!!

17. Data: 2007-11-20 18:43:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mm napisał(a):

> panslavista przebrał sie za ixełke - nei dajcie się zwieść !!!

On waży troszkę więcej, niż ja, raczej nie zmieściłby sie w moje 38/40 :-)
Ale jak na mężczyznę - wagę ma jak należy, a ja - jak na kobietę :-)
I przestań się już ślinić nad naszą znajomością, bo dla ciebie takie
rzeczy są niedostępne - masz za duże ograniczenia fizjologiczne :-)

18. Data: 2007-11-20 18:43:58

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mm napisał(a):

> Panslavisto - wiem że twoj ojciec gwałcił cie całymi dniami i ty teraz
> robisz to samo zwojim bahorom. muwisz im "idziemy pofikać" jedno twoje
> dziecko jak usłyszało to przypadkowo na wuefie od wuefisty to sie z
> miejsca zesrało w pory.

No cóż, musisz :-(

19. Data: 2007-11-20 18:44:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mm" <n...@m...pl> wrote in message news:fhv9f6$dh6$7@news.albasani.net...

> TY JEBANY PEDOFILU !!! PEDOFILJA JEST DOPIERO KARALNA !!!
> wiem że trzepałeś się pod foty synka boukuna jak je umieścił

Mam swoich synów - ładne chłopaki i narażasz się im (33-29-25lat), pedale.

20. Data: 2007-11-20 18:44:04

Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
robisz to samo zwojim bahorom. muwisz im "idziemy pofikać" jedno twoje
dziecko jak usłyszało to przypadkowo na wuefie od wuefisty to sie z

jak to jest z gotowaniem mleka skondensowanego?
Konkursowo-Nietypowo na święta?
Menu na przyjęciu imieninowym u Dziadka - pomóżcie
zapraszam na forum
zapraszam na forum -chudnij z glowa