PCA Moisturising Cream, Nu Skin

1. Data: 2004-06-24 21:11:04

Temat: PCA Moisturising Cream, Nu Skin
Od: "Asieńka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

opinie???? :) zastanawiam sie nad zakupem kremu matujacego.. wacham sie
pomiedzy:
Shiseido Pureness- 116zl... 50ml:)
wspomnianym w naglówku kremie firmy Nu Skin,.. - 75ml - 60zł + przesyłka:
75zł
Pure Equlibre Guiniot: 50ml.. 72zł, + wysyłka: jakies 80zł:)

wacham sie dosc mocno.. nie wiem na co sie mam zdecydowca, poniewaz bazuje
do tej pory tylko i wylacznie na opisach opracowanych przez producentow..
zalezy mi na tym by makijaz dobrze sie utrzymywal po nalozeniu kremu..
podobno nie najlepiej makijaz sie "trzyma" na kremie Guinot??

prosze o rady i podzielenie sie ze mna Waszymi doswiadczeniami:)

pozdrawiam:-)

asia

1. Data: 2004-06-25 11:41:27

Temat: Re: PCA Moisturising Cream, Nu Skin
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asieńka <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> wspomnianym w naglówku kremie firmy Nu Skin,.. - 75ml - 60zł + przesyłka:
> 75zł

ja tylko w kwestii przesyłkowej. dlaczego przesyłka 15 zł? rozumiem, że to za
pobraniem? bo jeśli wpłacisz przed wysłaniem, to koszty przesyłki to 5 zł wg
Poczty Polskiej za paczkę do 1 kg (6 zł priorytet). a w ogóle gdzie zamawiasz?

1. Data: 2004-06-25 12:07:11

Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wybrałam jeszcze inna opcje - matujacy krem z L'Oreala. Ma taka
delikatna i nietłustą konsystencję i naprawde daje cerze matowy wyglad przez
cały dzień. No i ma super dozownik - nie musisz wkładać palucha do
pojemniczka z kremem. I cena przystepna :]

Polecam :)

kostium ka;pielowy
coś o odchudzaniu
Zbliza sie koniec swiata...
jak założyć temat w pl.rec.uroda ? Jestem zainteresowany
prezent