prezent

1. Data: 2004-06-24 11:30:01

Temat: prezent
Od: "sylwia" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialam kupic chlopakowi cos szczegolnego na prezent urodzinowy ,ale moze
cos innego niz perfumy ,cena 200 zl max. Cos orginalnego ...
dziekuje za pomoc

1. Data: 2004-06-24 11:42:35

Temat: Re: prezent
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
> chcialam kupic chlopakowi cos szczegolnego na prezent urodzinowy ,ale moze
> cos innego niz perfumy ,cena 200 zl max. Cos orginalnego ...
> dziekuje za pomoc

A czym się interesuje?
Może lubi grac w karty - wtedy ekskluzywny komplet Piatników na pewno będzie
jak miód na jego serce.
Może zbiera pluszowe misiaczki - to dokup mu kolejnego do kolekcji.
Może interesuje go ezoteryka - to jakiś kryształ do niwelowania złych
fluidów, albo ozdobne wahadełko.

Skąd my mamy wiedzieć co ucieszy _Twojego_ chłopaka?

Ja wiem co cieszy mojego męża, ale o takich rzeczach to się nie wypisuje
publicznie. :-D

Sowa

1. Data: 2004-06-24 12:52:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialam kupic chlopakowi cos szczegolnego na prezent urodzinowy ,ale moze
> cos innego niz perfumy ,cena 200 zl max. Cos orginalnego ...
> dziekuje za pomoc

Najlepiej siąść, zastanowić się i wymyślić samemu - wtedy będzie w 100%
oryginalnie.
Krusz.
PS. Dlaczego zjadło mi wrotkę? Rany, jak ja się za coś zabiorę...

1. Data: 2004-06-24 13:30:46

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <cbeenc$73e$1@inews.gazeta.pl>, m...@b...pl
says...
> Ja wiem co cieszy mojego męża, ale o takich rzeczach to się nie wypisuje
> publicznie. :-D

i kosztuje 200 zl? ;D

--
K. musze zapytac puchatego
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-06-24 16:11:07

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:
> chcialam kupic chlopakowi cos szczegolnego na prezent urodzinowy ,ale
> moze cos innego niz perfumy ,cena 200 zl max. Cos orginalnego ...
> dziekuje za pomoc

NTG

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

AQUINA - nowe zele Ziaja - polecam
depilator - prośba o porad
fluid Mariza warszawa
gdzie archiwum grupy?