PERFUMERIA.PL - PRZESTROGA

1. Data: 2003-02-03 13:45:39

Temat: PERFUMERIA.PL - PRZESTROGA
Od: "o3" <d...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
zamowilem perfumy w www.perfumeria.pl na poczatku stycznia i do dnia
dzisiejszego nie dostalem przesylki... malo tego, nie odpisuja na maile a
telefonu nikt nie odbiera...
I co ja mam teraz zrobic ? zamowic w pedet.pl ? a jak nagle perfumeri.pl cos
sie umysli i przysla ?

odradzam www.perfumeria.pl

pozdrawiam
Dawid - o3

1. Data: 2003-02-03 13:55:35

Temat: Re: PERFUMERIA.PL - PRZESTROGA
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

o3 <d...@N...poczta.fm> napisał(a) w wiadomości

> I co ja mam teraz zrobic ?

Nie chcę się czepiać, ale jak juz kogoś oskarżasz, to miej odwagę podpisać
się imieniem i nazwiskiem.

--
Pozdrawiam, Seva. --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2003-02-03 13:58:22

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o3"
> I co ja mam teraz zrobic ? zamowic w pedet.pl ? a jak nagle perfumeri.pl cos
> sie umysli i przysla ?

To możesz nie odebrać. Co za problem?
Asia

1. Data: 2003-02-03 14:57:38

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> o3 <d...@N...poczta.fm> napisał(a) w wiadomości

> Nie chcę się czepiać, ale jak juz kogoś oskarżasz, to miej odwagę podpisać
> się imieniem i nazwiskiem.

Witam

Czy ja wiem, czy oskarza? Zwyczajnie pyta o rade, co zrobic w sytuacji, gdy
jakis sklep internetowy nie wyslal przesylki a na mejle nie odpowiada.
Oskarzalby gdyby napisal, ze np. ta perfumeria wysyla podrobki a nie
oryginalne perfumy.

Pozdrawiam
Anetta - Vei (tez nie podpisana nazwiskiem)

1. Data: 2003-02-03 14:58:31

Temat: Re: PERFUMERIA.PL - PRZESTROGA i kryptoreklama ;-)
Od: "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> I co ja mam teraz zrobic ? zamowic w pedet.pl ? a jak nagle
> perfumeri.pl cos sie umysli i przysla ?

Choc moge byc nie do konca obiektywny, to jednak sie odezwe:
- jezeli nie dotrzymali terminu realizacji zamowienia, to nie widze
powodu, dla ktorego Ty mialbys sie przejmowac ich przesylka - mozesz jej
po prostu nie odebrac, a poczta zwroci ja do nadawcy. Kazdy sklep jest
przygotowany na przypadek zwrotow, jednak napewno nie jest to mile (nam
sie jeszcze nie zdarzylo, ale my zawsze staramy sie dotrzymac terminu,
lub ustalic z Klientem najblizszy mozliwy termin realizacji). Zagladnij
jednak do regulaminu sklepu, na wszelki wypadek, moze cos tam na ten
temat jest?
- brak odpowiedzi na Twoje e-maile oraz telefony moze swiadczyc o
zawieszeniu dzialalnosci sklepu. W takim przypadku raczej nie martwilbym
sie mozliwa przesylka "z zaskoczenia".
- mozesz zamowic w pedet.pl, ale jeszcze lepiej zamow na www.CHMURKA.pl
;-), to jest rzecz jasna u mnie i mojej zony. Zapewniam, ze kosmetyki
dojda na czas, a z jakosci firmy THALGO bedziesz zadowolony.

Tak czy inaczej pozdrawiam i mam nadzieje, ze ta "wpadka" nie zniecheci
Cie do zakupow przez internet.

Maciek

1. Data: 2003-02-03 15:16:50

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> Nie chcę się czepiać, ale jak juz kogoś oskarżasz, to miej odwagę podpisać
> się imieniem i nazwiskiem.

hm.. przeczytałam pare razy post Davida i jakoś nie bardzo rozumiem.. Twojej
odpowiedzi ;)
Przecież nikt nikogo nie oskarża. Zostały tylko przedstawione jakieś fakty,
własna opinia i pytanie "co z tym fantem zrobić".
A po drugie, to nie bardzo rozumiem problemu w tym, że ktoś nie podpisał się
imieniem i nazwiskiem.. a co by to zmieniło? A jakby się podpisał jako Henryk
Sienkiewicz to byłoby już ok? Nie łączyłabym tego z odwagą albo jej brakiem.

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2003-02-03 15:21:41

Temat: Re: PERFUMERIA.PL -.......i stanik.dfx
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> zamowilem perfumy w www.perfumeria.pl na poczatku stycznia i do dnia
> dzisiejszego nie dostalem przesylki... malo tego, nie odpisuja na maile a
> telefonu nikt nie odbiera...

To ja się podepnę:
Identyczną sytuację mam z bielizna zamówioną w www.stanik.dfx.pl . Chciałam
koszulkę i gatki firmy Troll. I co? Przesyłki nie ma, na mejle nie
odpowiadają. Zadzwonłam. Pani powiedziała, że nie mają tego wzoru i mieć nie
będą.
IMO w takim razie powinni usunąć te modele z oferty i poinformować
potencjalnego klienta.
Okropność. Odradzam zamawianie w "Staniku".

Ola

1. Data: 2003-02-03 15:56:46

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał:
> [...]
> potencjalnego klienta.
> Okropność. Odradzam zamawianie w "Staniku".

A ja kilka tygodni temu zamowilam na www.stanik.dfx.pl kilka rzeczy - w tym
koszulke i gatki Trolla i bylam mile zaskoczona, bo dostalam przesylke po 4
dniach od zamowienia ;) Moze akurat mialas pecha? Albo ja szczescie heh ;)
A co do takich sytuacji - mialam wlasnie taka na allegro - facet nie
odpisywal na maile i po miesiacu wystawilam mu komentarz to jeszcze dymil
pfff. Jedyna rada jak ktos sie nie wywiazuje - nie przyjac przesylki - na
drugi raz sie nauczy.

1. Data: 2003-02-04 08:19:28

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

xanka <x...@z...net> napisał(a) w wiadomości

> hm.. przeczytałam pare razy post Davida i jakoś nie bardzo rozumiem..
> Twojej odpowiedzi ;)

Bo nie ilość się liczy, a jakość. :-)

> Przecież nikt nikogo nie oskarża. Zostały tylko przedstawione jakieś
> fakty, własna opinia i pytanie "co z tym fantem zrobić".

Tak, ale pretensje kieruje do sklepu internetowego, sugerując, że coś tam
jest nie tak. Tymczasem wina może być po stronie firmy dostarczającej
przesyłkę. Sam byłem ofiarą kradzieży przesyłek pocztowych.
Choć przyznam, że jeśli jest jak pisze, to obsługa w perfumeria.pl
pozostawia wiele do życzenia.
Gdyby chodziło tylko po poradę, to nie powinien podawać nazwy firmy, bo
może bezpodstawinie ją oczernia.

> A po drugie, to nie bardzo rozumiem problemu w tym, że ktoś nie
> podpisał się imieniem i nazwiskiem.. a co by to zmieniło?

Dużo. Jeśli podał nazwę firmy, powinien też podać własne nazwisko. Tak
jest po prostu uczciwie.

> A jakby się podpisał jako Henryk Sienkiewicz to byłoby już ok?

Jeśli to byłoby jego nazwisko, to tak.

--
[Najlepsza książka kucharska] http://puszkkka.vege.pl/

1. Data: 2003-02-04 08:39:23

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam podobna sytuację!
Najpierw zamówiłam perfumy w Pedecie.
Czekałam...
Przysłali maila, ze nie ma takiej pojemnosci (30ml).
Zamówiłam więc 50 ml.
Czekałam...
Okazało się, że takiej tez nie mają...przeprosili.
Postanowiłam zamówic w Perfumerii
Czekałam, czekałam, czekałam i nic!!!
Także byłam w kropce - ani kupić gdzie indziej ani czekać!
Zadzwoniłam do nich. Miła pani odpowiedziała, że nie mają i tyle!
Zupełny brak poszanowania klienta.
Pozdrawiam i radzę abyś zadzwoniła lub wysłała maila że rezygnujesz z
zamówienia.
Jeannette

Ożywienie tuszu :-)
Szampon Vichy