Re: PFRON -kontrola

From: "Dorota Nawara" <d...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: PFRON -kontrola
Date: Fri, 26 Nov 2004 11:49:37 +0100

Użytkownik "Michał" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
news:co6u0i$q8f$1@serwus.bnet.pl...
> Witam, dzis otrzymałem telefon z PFRON ze we wtorek przyjada do mnie
> skontrolowac mnie za uczestnictwo w programie STUDENT. Co beda kontrolowac
> oprocz przedmiotow jakie zakupiłem (a kupiłem ksiazki, program
komputerowy,
> tusze do drukarki) ? Złozyłem tez wniosek o dofinansowanie nauki i zakupu
> sprzetu komputerowego na obecny zimowy semetr, ale sprzetu jeszcze nie
> kupiłem bo nie dostałem jeszcze odpowiedzi czy bede miał dofinansowanie.
Czy
> musze kupowac sprzet komputerowy teraz ?! (semestr konczy sie w styczniu)
> Michał

A do tej pory wszystko porządnie rozliczałeś? Zdziwiona jestem tą kontrolą,
chociaż w umowie jest taki wariant, więc liczyc sie z kontrolą zawsze
trzeba.
Nie kupuj sprzętu komputerowego wcześniej niz podpiszesz aneks na bieżący
semestr, bo nie wiadomo czy dadzą ci na sprzęt pieniądze. Mogą nie dać,
pomimo że wnioskowałeś. A może chcą dać i to większa kasę dlatego sprawdzą
czy poprzednio zakupione przedmioty potrzebne do studiowania rzeczywiście w
domu masz. Sprawdzą w ten sposób czy jesteś wiarygodny.
Tak sądzę to tylko moje domysły bo u nas jeszcze żadnej kontroli nie było a
aneks na bieżący semestr (4-ty) podpisuje mój mąż w najbliższą środę.
Powiedz mi czy otrzymujesz forsę na czesne w ramach STUDENTA?
Pozdrawiam
Dorota