PILNE

1. Data: 2006-06-30 12:33:33

Temat: PILNE
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z Państwa zna może telefon lub wie gdzie przyjmuje w Lublinie
prof. dr hab Andrzej Aleksander Nowakowski (jest to lekarz endokrynolog)
wiem, że jest najlepszym endokrynologiem w Lublinie, ale nie mogę ani w
książce telefonicznej ani w internecie znaleźć informacji na temat gdzie
przyjmuje i jakiś kontakt telefoniczny...
Sprawa jest bardzo pilna...
jeśli ktoś mógłby pomóc to proszę o informację
może być na priv

pozdrawiam
anna tomczyk

2. Data: 2006-06-30 15:01:40

Temat: Odp: PILNE
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna LT <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e835r9$78c$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> przyjmuje i jakiś kontakt telefoniczny...
> Sprawa jest bardzo pilna...
> jeśli ktoś mógłby pomóc to proszę o informację

Profesor dr hab.Andrzej Aleksander Nowakowski;
Akademia Medyczna
w Lublinie
Kierownik Katedry i Kliniki Endokrynologii
ul. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin
tel: o 81 724 46 68; 0 81 742 55 28; o 81 724 46 69
e-mail: e...@w...pl

3. Data: 2006-06-30 21:27:20

Temat: Re: PILNE
Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyjmuje i jakiś kontakt telefoniczny...
> Sprawa jest bardzo pilna...
> jeśli ktoś mógłby pomóc to proszę o informację

jak juz ktos wczesniej napisal przyjmuje na jaczewskiego,
a swoją drogą to ten facet to niezly zakręt,

pozdr. Piotrek

4. Data: 2006-07-03 06:08:51

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> jak juz ktos wczesniej napisal przyjmuje na jaczewskiego,
> a swoją drogą to ten facet to niezly zakręt,

proszę o wyjaśnienie bo wszak wybieram się do niego z chorym TŻ
anka

5. Data: 2006-07-03 11:26:38

Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę o wyjaśnienie bo wszak wybieram się do niego z chorym TŻ
> anka

wybieraj sie do niego, bo z tego co slyszalem to w swojej dziedzinie jest
bardzo dobry,
poza tym oddział rowniez jest dobry, odnowiony mile lekarki itd...
a jesli chodzi o samego pana Nowakowskiego
chcialem sie go o cos zapytac to czasem potrafil powiedziec,
daj mi Pan spokoj nie mam czasu...
albo czasem cos jeszcze bardziej dobitnego,
poprostu facet strasznie zabiegany i nieczasowy,
wpada na kilka godzin na oddzial a poziej znika i nie ma jak pogadac,

pozdr. Piotrek

cholesterofobia w społeczeństwie
Fastum + salicylany
Profilaktyczne CT glowy, a moze inne badanie ?
Czym rozni sie karetka "R" od zwyklej?
Szmer w sercu - dwuletnie dziecko