PILNIE KREW DLA DZIECKA

11. Data: 2002-05-27 07:18:52

Temat: Re: PILNIE KREW DLA DZIECKA [OT]
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
procent,
> jeśli nie większość zatrudnionych może pochwalić się wyższym
wykształeceniem.
> Te lub podobnne ogłoszenia pojawiają się na naszej liście średnio raz
dziennie
> przez ostatnie 3 tygodnie. Rzeczowe sprostowania nie pomagają, te mniej
> rzeczowe są nawet krytykowane! Na samym początku serii, ktoś komu
uprawnienia
> na to pozwałały, wysłał nieaktulane ogłoszenie do skrzynek wszystkich
> zatrudnionych (kilka tysięcy). Ręce opadają.

To ja bardzo wspolczuje!

ARh+ K-

12. Data: 2002-08-13 13:00:59

Temat: Re: PILNIE KREW DLA DZIECKA
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nawidze ludzi, którzy zanim cokolwiek pomyślą, to pieprzą bzdury. Czy
musi byc podane miasto i dokładny adres, by uwierzyć prośbie innych ludzi.
Jeśli nie chcesz, a zwłaszcza Ty Oleńka to nie odpisuj takich pierdół, bo to
staje się bardzo nieciekawe i wcale nie są zabawne twoje teksty.

13. Data: 2002-08-13 21:22:11

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu się zgadzam. Nie nawidzę jak ktoś pieprzy bzdury, że są robione jaja. A
to zwłaszcza tyczy się Oleńki. Jak zalewa Cię krew to nie czytaj pytań, tak
wogóle to co ty robisz na tym forum , skoro wszsystko Cię denerwuje
?????????

14. Data: 2002-08-14 14:14:41

Od: Dorota P <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta napisał:
> [...]
> Jeśli nie chcesz, a zwłaszcza Ty Oleńka to nie odpisuj takich pierdół, bo to
> staje się bardzo nieciekawe i wcale nie są zabawne twoje teksty.

Dopiero teraz przeczytałam te niemiłe słowa - bo przecież mnie
odpowiadasz, nieprawdaż?
Czy jesteś pewna, że prośba była aktualna?
Zanim wyślesz w sieć (traktowaną jak media)
obelgi - zastosuj się do własnej wskazówki
i pomyśl, proszę.
Nota bene wysłałaś dwie wiadomości w odpowiedzi na mój
post i w jednej piszesz "i tu się zgadzam".
Naprawdę trudno zrozumieć z czym się zgadzasz.
Poczytaj może trochę netykiety dotyczącej
cytowania na grupach, to staniesz się czytelniejsza.

Pozdrawiam,
Dorota

15. Data: 2002-08-14 18:23:50

Temat: [OT] Re: KREW DLA DZIECKA
Od: "Jakub Miśkiewicz" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota P" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy jesteś pewna, że prośba była aktualna?
> Zanim wyślesz w sieć (traktowaną jak media)
> obelgi - zastosuj się do własnej wskazówki

Nie przejmuj się, Marta słynie ze nerwowości... ;)

16. Data: 2002-08-14 18:45:07

Temat: Re: [OT] Re: KREW DLA DZIECKA
Od: "Marta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj się, Marta słynie ze nerwowości... ;)

Mam nadzieje, ze to nie o mnie :))))
Pozdr.
Marta, która pisze posty tylko tematu "Dziwna wizyta u ginekologa"

...Troche głupio wyszlo z ta podwojna Marta, w koncu bylam tu druga....

17. Data: 2002-08-14 23:26:46

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Marta pisująca spod adresu
<l...@o...pl> napisała:

> ...Troche głupio wyszlo z ta podwojna Marta, w koncu bylam tu
> druga....

To proste wyjście - zmień nicka.

--
Pozdrówka
Tatiana

BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
czy sa jakies srodki farmakologiczne obnizajace poped seksualny?
Jakie badania przy podejrzeniu infekcji odogniskowej?
Strach przed leczeniem zębów.
ODCIETA NAROSC - MINELA 1 DOBA