PILNIE stomatolog

1. Data: 2004-01-07 08:44:36

Temat: PILNIE stomatolog
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo pilnie poszukuję dobrego stomatologa, który podpisał w Poznaniu umowę
z NFZ. 15-tego stycznia miałam mieć zakończone leczenie kanałowe i zamknięty
ząb, a tymczasem dowiedziałam się, że moja wizyta u lekarza jest
nieaktualna, bo gabinet nie podpisał umowy z NFZ :(

D.

2. Data: 2004-01-07 08:51:55

Temat: Re: PILNIE stomatolog
Od: "helper-onet" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

piepsz NFZ zapalc i neich nei poprawia kto inny.. koszt to do 80 pln jeli
zamkneicie, nfz i tak nei refunduej kanalowego poza chyab jedybnkami
tomasz w czasei leczenai zeba ;)

3. Data: 2004-01-07 09:06:45

Od: "Cyrankowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do studentów jako nagły przypadek... yyy Święcickiego? Jeśli ktoś wie
dokładnie to poprawi. Przyjmą bez opłaty, pod nadzomer profesorów zrobią tak
jak i mi zrobili.

4. Data: 2004-01-07 09:27:32

Od: "helper-onet" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to ze bedzie dobrze tylko przez rok to tzw detal... no moze DENTAL ;)

5. Data: 2004-01-07 10:19:04

Od: "Velo" <...@...v> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "helper-onet" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> piepsz NFZ zapalc i neich nei poprawia kto inny.. koszt to do 80 pln jeli
> zamkneicie, nfz i tak nei refunduej kanalowego poza chyab jedybnkami
> tomasz w czasei leczenai zeba ;)

pporwa okdowanie

6. Data: 2004-01-07 10:33:36

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piepsz NFZ zapalc i neich nei poprawia kto inny.. koszt to do 80 pln jeli
> zamkneicie, nfz i tak nei refunduej kanalowego poza chyab jedybnkami

Dowiadywałam się telefonicznie i będzie mnie to kosztowało tylko 30zł, czyli
tak, jak bym szła na fundusz. Ale to nie ostatni ząb, jaki mam do leczenia a
z pieniążkami krucho, więc przydałby się jakiś dentolog ;-) z umową z NFZ.

D.

7. Data: 2004-01-07 11:17:53

Od: "Łukasz Dylewski" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez jaki rok???
Wypelnienie kanalu na uczelni przez studentow konczy sie zrobieniem zdjecia
RTG potwierdzajacego prawidlowe wykonanie zabiegu. Niestety czesto lekarze z
kontraktem NFZ oszczedzaja na tym. :(

8. Data: 2004-01-07 11:21:35

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:15565-1073474276@as2-248.poznan.dialup.inetia.p
l,
niejaki(a): Łukasz Dylewski z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> zdjecia RTG potwierdzajacego prawidlowe wykonanie zabiegu. Niestety
> czesto lekarze z kontraktem NFZ oszczedzaja na tym. :(

nie ma na czym oszczedzac - tak cyz tak na rok przysluguja pacjentowi 2
zdjecia rtg, czyli tyle ile do jednego leczenia kanalowego (a czasami i to
za malo)

adam

9. Data: 2004-03-11 17:06:17

Od: "M" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

Swietny stomatolog przyjmuje w prywatnej przychodni na Szamarzewskiego na
przeciwko kościoła(no prawie) ale kolejka jest duza z tego co wiem,
powodzenia

10. Data: 2004-03-11 23:44:16

Od: "Piotr" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NFZ to statek idący na dno i caly swiat medyczny niedlugo stanie przed wyborem :
zaspokoic apetyty unii europejskiej na lekarzy i wyjechac czy wysrubowac ceny u
nas w kraju. Proponuje szybciutko sie leczyc bo czekaja nas drogie czasy.
Leczenie zdrozeje o jakies 300% chociazby ze wzgledu na ubezpieczenia oc a
prywatna sluzba zdrowia bedzie w przyszlym roku stanowila nie 27% tylko 49-59%
oferty na leczenie. Dzisiejsze narzekania na sluzbe zdrowia to nic w porownaniu
z rozpacza jaka bedzie miala miejsce za 1,5 - 2 lat. Nie chcialbym byc w skorze
owczesnego rzadu. Lecz sie szybko.

> [...]
> z pieniążkami krucho, więc przydałby się jakiś dentolog ;-) z umową z NFZ.

Przesrost migdałków
Poszukuję materiałów na temat miejsca fizjoterapii w służbie zdrowia
Ciekawe (dla mnie )
Brzydki zapach :(
szkodliwość lampy uv