Re: PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy

Data: 2003-09-10 08:40:41
Temat: Re: PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy
Od: "Norbert" <p...@n...gg>

> tekst
>
> Lekarze nie skladaja zadnej przysiegi ?

Skladaja ale nie hipokratesa :-) Poszukaj w archiwum, bylo kiedys o tym na
grupie...

> przez
Ciekawe

> Skrobanka to normalny zabieg, czasem konieczny dla uratowania kobiety,
> lekarze MA OBOWIAZEK go wykonac, gdy jest to medycznie uzasadnione.

Oczywiscie ze ma obowiazek i tez bym wykonal. Matka jest wazniejsza od
dziecka, tak samo jak lekarz jest wazniejszy od pacjenta.

> Ale niektorzy lekarze ( i to m.in. chodzi w kodeksie etyki) uwarzaja ze
moga
> byc sumieniem swoich pacjentow. Prosze bardzo - jako prywatna osoba,
> ale wykonujac zawod sluzebny spoleczenstwu - maja wykonywac bez gadania

Jak dla mnie to z dala od tej specjalizacji :-]

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl