PO SPOTKANKU...

1. Data: 2002-12-11 22:21:47

Temat: PO SPOTKANKU...
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Donoszę, że było pysznie i to zarowno dosłownie (pycha ciasto upieczone
przez Kropelkę... mniam mniam) jak i w przenośni:)).

Hanuś

1. Data: 2002-12-12 08:24:33

Temat: Re: PO SPOTKANKU...
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Donoszę, że było pysznie i to zarowno dosłownie (pycha ciasto upieczone
> przez Kropelkę... mniam mniam) jak i w przenośni:)).

A propos ciasta: ten kawalek ktory bezczelnie zwedzilam Kropelce dalam
mojemu lubemu.
Zjadl klaskajac uszami z zachwytu a kiedy mu powiedzialam o majonezie,
zrobil sie.... zielony:)))

A wogole to zazdrosc mnie zzera bo Kropelka po wizycie w Neo ma piekne
wlosy!
A ja mam tylko wlosy:( Ale tez sie tam wybiore.

Hanus, jak tam cienie? Piekne? Jak wygladasz?

DUUUza buzka dla wszystkich:)))

Kaska

1. Data: 2002-12-12 09:48:38

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mojemu lubemu.
> Zjadl klaskajac uszami z zachwytu a kiedy mu powiedzialam o majonezie,
Hehehe.. dziekuje za uznanie dla ciasta.
Wazne ze smaczne:-) Nie wazne co jest w srodku:-)
Tak jak obiecalam podaje przepis

4 jajka
szlanka cukru (moze byc troche mniej bo wg mnie za slodkie bylo)
3/4 szklanki maki pszennej
1/2 szklanki maki ziemniaczanej
1 maly sloiczek MAJONEZU (najlepiej dekoracyjny albo jakis
lagodny-absolutnie nie kielecki)
2 plaskie lyzeczki proszku do pieczenia
1 olejek smietankowy dr.Otker(czy jak go sie tam pisze)-caly

Wszystko do miski, mikserem wymerdac. Do blaszki wytluszczonej i osypanej
maka lub kaszka manna. I upiec... kolo godziny.

Nie przestraszcie sie tego majonezu-naprawde go nie czuc. A ciasteczko jest
tanie i warte upieczenia

Kropelka
ps. ja robilam z podwojnej porcji.

1. Data: 2002-12-12 10:02:17

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Skakanka [k...@N...pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

:
[...]
A to dlatego tak malo go zostalo dla mnie ;<<<<<<<
Wydalo sie ;>>

: Kaska

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Gotta' get back to Reality... now where is that stupid Blue Dragon?

1. Data: 2002-12-12 10:09:37

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciacho" <c...@S...ciacho.pl> napisał w wiadomości
> A to dlatego tak malo go zostalo dla mnie ;<<<<<<<
> Wydalo sie ;>>

Ej no!
Ale Ty miales spaghetti!
Troche sprawiedliwosci na tym swiecie;))))
Ja tez musze jakos wykorzystywac Kropelke

Kropelko spasiba za przepis:)

Kaska

1. Data: 2002-12-12 10:29:50

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : A propos ciasta: ten kawalek ktory bezczelnie zwedzilam Kropelce dalam
> : mojemu lubemu.
> A to dlatego tak malo go zostalo dla mnie ;<<<<<<<
> Wydalo sie ;>>

Hm...ja też dostałam kawałek i to byla moja incjatywa z tym zabieraniem:).
Ale Tobie robią takie ciasto 2 razy dziennie, a nam bidulką wcale:(.

Hanuś

1. Data: 2002-12-12 10:32:58

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wogole to zazdrosc mnie zzera bo Kropelka po wizycie w Neo ma piekne
> wlosy!

No fajoski ma kolorek mniam mniam!! Co prawda oglądany w ubikacji ;)
Ale sprawdzony jeszcze na mrozie pod sklepem:)

> Hanus, jak tam cienie? Piekne? Jak wygladasz?

Jeszcze nie próbowalam bo mam dziś takie ubranko że te kolory nie pasują,
wieczorem gdzieś maszeruje, to wytestuje. Ale mi się pięknie rymneło!

Hanuś

1. Data: 2002-12-12 10:54:32

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm...ja też dostałam kawałek i to byla moja incjatywa z tym zabieraniem:).
> Ale Tobie robią takie ciasto 2 razy dziennie, a nam bidulką wcale:(.

Nastepnym razem Kropelka bedzie wiedziala zeby nie przynosic na spotkania
takich pysznosci bo jej wyglodniale kolezanki potrafia spedzlowac takie
wieeelkie ciasto:)
Ale my sie odwdzieczymy, co nie, Hanus?

A poza tym mam wyrzuty sumienia.
Czuje sie jak babsko, ktore sepi na fryzjera i musi zobaczyc efekt na
Kropelce zeby sie na niego zdecydowac (czyt. robi z Kropelki testera) a na
dodatek pozera ciasto Jej i Jej mezczyznie :(((
Ide poplakac w kaciku nad swoja niegodziwoscia.

Hanus, ta maseczka to Biomin?
Aha, ide dzis do Mydla i Pachnidla, zdam relacje co sobie kupilam:)))

Kaska

1. Data: 2002-12-12 10:59:42

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatek pozera ciasto Jej i Jej mezczyznie :(((
> Ide poplakac w kaciku nad swoja niegodziwoscia.

Hehehe.. takim testerem (tzn z takimi efektami) to moge byc zawsze:-)
A jesli chodzi o ciasto to to bylo dla was. Juz mowilam ze dla ciacha bylo o
wieeeeeeele pyszniejsze w domku:-)
Wiec nic by sie nie stalo jakbym pusta blaszke do domku zaniosla:-) Ciesze
sie ze wam smakowalo przedewszystkim.

> Kaska

Kropelka

1. Data: 2002-12-12 11:02:49

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(no, prąd wrócił do firmy więc mogę się właczyć do dyskusji)
Czy coś mnie wczoraj ominęło? Czy poruszane były później (jak zawsze! ;))
kontrowersyjne tematy???
Właśnie wróciłam z solarium na Starowiślnej, wygrzałam się i wyświeciłam, na
Sylwestra mam zamiar byc pikna!!! ;)
Buziaki,
M.

Korektor?