PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P

11. Data: 2019-12-23 01:17:10

Temat: Re: PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Emocje jak u dziecka, umysł jak u dziecka. Typowy religiant.
---
Ja tez sie zgadzam z twoja na swoj temat autodiagnoza ;P

12. Data: 2019-12-23 08:23:29

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 22 Dec 2019 08:21:02 +0000
doszła do mnie wiadomość <qtn91e$2mm$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>the lunatic is in your head, brain damage :]

Biegun ma odwrócony, za jakiś czas będzie abarot, potem znowu euforia.
Proponuję killfile(może być mentalny).

13. Data: 2019-12-23 13:33:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Biegun ma odwrócony, za jakiś czas będzie abarot, potem znowu euforia.
Proponuję killfile(może być mentalny).
---
a moze jednak kalozotomie lub lobotomie? ;P

14. Data: 2019-12-23 17:54:37

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 23 Dec 2019 04:33:04 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość <a...@g...c
om>
od m...@g...com :
>Biegun ma odwrócony, za jakiś czas będzie abarot, potem znowu euforia.
>Proponuję killfile(może być mentalny).
>---
>a moze jednak kalozotomie lub lobotomie? ;P

Upierdliwe i drogie, lepiej alax w płynie(100 kropli 3x dziennie).
,,Najcudowniejsze doznanie to jest udatne wysranie, temu co się potem czuje w świecie
nic
nie dorównuje"

15. Data: 2019-12-23 20:04:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/12/2019 o 16:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
>
> Upierdliwe i drogie, lepiej alax w płynie(100 kropli 3x dziennie).
> ,,Najcudowniejsze doznanie to jest udatne wysranie, temu co się potem czuje w

kolonoskopie proponuje

--
gazebo

16. Data: 2020-01-15 00:03:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Upierdliwe i drogie, lepiej alax w płynie(100 kropli 3x dziennie).
> ,,Najcudowniejsze doznanie to jest udatne wysranie, temu co się potem czuje w
świecie nic
> nie dorównuje"

kolonoskopie proponuje
---
Ale tylKO z jasiem ;)
Bez jasia to sadomaso.

17. Data: 2020-01-15 17:23:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/01/2020 o 23:03, m...@g...com pisze:

> kolonoskopie proponuje
> ---
> Ale tylKO z jasiem ;)
> Bez jasia to sadomaso.

Jas ci nie pomoze, potrzebujesz slowa klucz, no rescue

--
gazebo

18. Data: 2020-01-15 22:43:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ale tylKO z jasiem ;)
> Bez jasia to sadomaso.

Jas ci nie pomoze, potrzebujesz slowa klucz, no rescue
---
Raczej no mercy ;P
Slowo "klucz" mowisz... ;)

19. Data: 2020-01-16 00:03:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Zeby dac innym okazje do uswiadomienia sobie tego ;)
> Zawsze przeciez mozna zmienic zdanie, tylko krowy tego nie czyniom :)

Trzeba pisać tylko to, w czym MA się rację.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-01-16 12:18:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trzeba pisać tylko to, w czym MA się rację
---
Czyli w twoim wypadku [jak kazdej
KObity] nic...juz nie PISz!!! ;P
KObieta ma racje...gdy milczy ;P
nawet klawiaturom.W innej wersji:
"Kobieta nie myli sie nigdy.
Chyba ze zaczyna myslec..." ;)))
...na glos, lub na ekranie... ;P
Myslenie, mowienie zostawcie wiec
facetom...chyba ze chcecie sie PO
mylic ;)))

Nikogo nie interesuje KRS
Karuzela wprogramowanej autohipnozy czyli jak sie Przebudzic!
Tacy yntelygentni...
jest tyle pieknych filmow, sf
LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?