[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

21. Data: 2007-11-06 17:20:05

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Z tego co widzę, odpisała Ci na razie tylko jedna nauczycielka. Weź to
> pod uwagę, gdy będziesz wyciągał wnioski końcowe ;-)
>
> Agnieszka

Sieję postrach ;)
pozdrawiam
Ania

22. Data: 2007-11-06 17:27:40

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. pisze:

> Sieję postrach ;)
> pozdrawiam
> Ania
eeee nie, to nie o mnie było :)
pozdrawiam
Ania

23. Data: 2007-11-06 17:51:02

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. wrote:
> Chciałam tylko wiedzieć co to znaczy, czepiać to się mogę jak już się
> dowiem ;)
> Poprawiam Cię.
> i pozdrawiam

Szkoda, że bez uzasadnienia.
Pozdrawiam
Teli - zbytnio doświadczona w kwestii bycia uczniem :) (6 różnych szkół
państwowych).

24. Data: 2007-11-06 18:26:26

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> Szkoda, że bez uzasadnienia.

eeeeeee, tam zaraz bez. Lata pracy i obserwacji ;)

> Pozdrawiam
> Teli - zbytnio doświadczona w kwestii bycia uczniem :) (6 różnych szkół
> państwowych).

pozdrawiam
Ania - doświadczona jako uczeń i nauczyciel w szkołach państwowych.

25. Data: 2007-11-06 18:35:00

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. wrote:

> eeeeeee, tam zaraz bez. Lata pracy i obserwacji ;)

> pozdrawiam
> Ania - doświadczona jako uczeń i nauczyciel w szkołach państwowych.

Ha, czyli odpowiedzi są tendencyjne ;)
Teli.

26. Data: 2007-11-06 18:53:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Ostrowski pisze:

> Np. kwestionujące Darwina, często używające "y" zamiast "i",
> wiecznie narzekające na budżetowe pensje, itp.
> To był ogólnik, który stworzyłem z własnych doświadczeń,
> coś na kształt przysłowiowej ekspedientki w osiedlowym,
> witającej klienta sympatycznym: "Czego?" :)

Ja nie znam żadnego przysłowia o ekspedientce, możesz rzucić jakimś
przykładem?

--

Paulinka

27. Data: 2007-11-06 18:59:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> kompleksów. Ja też chciałabym uniknąć kontaktów mojego dziecka z takimi
> ludźmi. W szkołach państwowych zarabia się pewnie około 1500 złotych.
> Kto zaradny i kreatywny poświęci się do pracy za marne grosze? Chyba
> tylko "perełki" albo niestety nieudacznicy. Nikogo nie chcę urazić,
> jeśli się mylę poprawcie mnie.

Czy to jest argument za tym, żeby w ogóle do szkoły dzieci nie puszczać?
Myślisz, że w szkołach prywatnych nauczyciele są lepiej wykształceni, z
lepszym przygotowaniem zawodowym i większymi chęciami? Myślę, że średnia
może być taka sama, jak w szkołach prywatnych. Z tą jedynie różnicą, że
ci pracujący w szkołach prywatnych są bardziej nastawieni na zarabianie
pieniędzy, co niekoniecznie idzie w parze z przygotowaniem zawodowym.
Można by mieć nadzieję, że do szkoły prywatnej chodzą dzieci z
"lepszych" rodzin tzn. nie zdarzy się raczej dziecko z patologii.

Osobiście miałam w państwowej podstawówce (fakt, że wtedy innych nie
było ;-) ) nauczycielkę, która ukierunkowała całą moją edukację, a
rzeczy, których mnie nauczyła pamiętam do dziś i niejednokrotnie
korzystałam z tej wiedzy na studiach i korzystam nawet teraz na
podyplomówce.

Trzeba IMO wybrać taką szkołę, która cieszy się dobrą opinią, jej
absolwenci osiągają wyniki (np. dostają się później do innych wybranych
szkół, czy na studia), bez znaczenia czy prywatna czy państwowa. BTW
dużo zależy od dyrekcji.

Pozdrawiam
Ewa

28. Data: 2007-11-06 20:28:14

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Nov 2007 13:58:08 +0100, Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Nauczyciele z poprzedniej
> epoki

Czyli sprzed ilu lat?? Już pisałam wcześniej, moi byli z poprzedniej epoki
i większość z nich (już na emeryturze, a nawet już nie żyjących) to były
osoby, które będą dla mnie zawsze wzorem wspaniałego nauczyciela.
Więc określenie "z poprzedniej epoki" jest w tym przypadku po prostu
głupie. Dokładnie tak jak pisała Basia, można w najlepszej ze szkół spotkać
beznadziejnego nauczyciela i w przeciętnej szkole perełkę zawodu
nauczycielskiego. Tak samo jak pracownika księgowości, kolei czy służby
zdrowia. Każdy jest inny.
Mariusz, niech najpierw poszuka szkoły, która spełnia jego wymagania co do
ilości uczniów, rodzaju zajęć itp. coś w stylu tego co napisała mamqa. Gdy
już znajdzie szkołę, która mu odpowiada, to wtedy nie ma innego wyjścia jak
szukać znajomych, znajomych znajomych itp., których dzieci chodzą do tej
szkoły i wypytać, kto będzie prawdopodobnie uczył w I klasie i do kogo i
dlaczego (ludzie mają różne oczekiwania co do nauczycieli) warto dziecko
zapisać. A potem wystarczy iść do szkoły, złożyć podanie o przyjęcie i
zaznaczyć, że chciałby, by jego dziecko chodziło do tej właśnie pani.
--
Elżbieta

29. Data: 2007-11-06 20:31:05

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kto zaradny i kreatywny poświęci się do pracy za marne grosze?
> Chyba tylko "perełki" albo niestety nieudacznicy. Nikogo nie chcę urazić,

A Ty ze swoją kreatywnością i zaradnością to tylko dobrze i bogato wyszłaś
za mąż, czy może pochwalisz się swoimi osiągnięciami i wysoką pensją.

--
Elżbieta

30. Data: 2007-11-06 20:35:07

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Nov 2007 16:05:30 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Z tego co widzę, odpisała Ci na razie tylko jedna nauczycielka.

Która?? Poczuwa się więcej :)
--
Elżbieta

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.