Re: POLECAM BARDZO -SPAM

From: "Too Old" <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: POLECAM BARDZO -SPAM
Date: Sun, 20 Apr 2003 07:30:59 +0200

W wiadomości:b7siu1$dn9$...@a...news.tpi.pl,
marr23 <m...@o...pl> napisał : , a ja odpowiadam :
> Ty DIRKO naprawde jesteś idiota albo tak bezczelny. Jeżeli na drugi
> raz zamierzasz kogos nazwać kłamcą czy coś podobnego to się zastanów.
> Ja czytam to piąty raz ten Twój bezsensowny zapis i nie potrafię
> powiedzieć o co ci chodzi że nazywasz kogoś kłamcą.
> Czy jestes jakiś ograniczony czy też tak sobie cwaniakujesz i się
> zgrywasz udając ważnego czy coś takiego. Radzę udać się do psychiatry
> lub coś takiego. Byc może to schizofrenia paranoidalna..........

Jak rozumiem chciałeś zdobyć tu klientów pisząc swój pierwszy post .
NAtomiast Tój powyższy post udowadnia,że oprócz kultury osobistej brak
Ci także inteligencji. Myślisz,że ktokolwiek z tej grupy zainteresuje
się stroną , którą reklamuje człowiek wyzywający innego słowami :idiota
,bezczelny , ograniczony i schizofrenia ?

I dalej to już nie do Ciebie tylko tak ogólnie .
Doszedłem do wniosku ,że najgorszą rzeczą jaką można zrobic to
powiedzieć kłamcy,że jest kłamca , idiocie że jest idiotę , a chamowi że
jest chamem .Prawie na pewno spotkamy się z gwałtownym wybuchem i
wyzwiskami - te osobniki po prostu nie rozumieją co się do nich mówi lub
pisze . Czasem muszą czytać aż pięć razy dane zdanie i dalej nic nie
rozumieją .Dlatego polecam na przyszłość nie trwonić sił na naprawianie
świata i poprawianie ludzi . Oni się nie zmienią - no chyba,że przeżyją
coś w rodzaju katharsis ,ale to bardzo rzadka sprawa.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1