Re: POLEXIT!

Data: 2019-01-21 20:00:06
Temat: Re: POLEXIT!
Od: Kviat

W dniu 2019-01-21 o 19:02, b...@g...com pisze:

> I są bogatsze państwa które do UE wcale nie weszły.

I?
Co chciałeś przez to powiedzieć? Że są bogatsze, bo nie weszły do do UE?
Gdybyśmy nie weszli do UE i nie dostawali pieniędzy z UE, to nadal
jeździłbyś po dziurawych drogach i mijał wsie zabite dechami, gdzie psy
dupami szczekają.

> O ile zmniejszył się dystans w zarobkach/poziomie życia
> między np. PL a DE od kiedy PL jest w UE?

Dlaczego sam nie sprawdzisz? Sprawdź i podziel się informacją zamiast pytać.

> To że można sobie sprowadzić tani samochód nie jest żadnym pocieszeniem,
> DE waliła śmieci do PL zanim PL weszła do UE.

https://natemat.pl/243425,odpady-z-nigerii-i-austral
ii-trafiaja-do-polski-2-razy-wiecej-niz-rok-temu

"Co roku nad Wisłę trafia średnio o 100 tys. ton więcej niż rok
wcześniej! Od 2015 roku, gdy w Polsce zmieniła się władza, wartość tego
specyficznego importu została podwojona."

Dobra zmiana.

> UE w takim kształcie ma raczej nikłe szanse na przetrwanie, za dużo tam
> zrytych beretów, za dużo lobbingu. Całość może pierdolnąć.

Wszystko zawsze może pierdolnąć. No i?
To może trzeba przestać wybierać zryte berety które chcą rozpierdolenia
UE, to może nie pierdolnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr