Re: POLISH REFUSE

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: POLISH REFUSE
Date: Sat, 5 Feb 2011 14:31:51 -0800 (PST)

On 5 Lut, 23:24, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message

n.googlegroups.com...

> w zasadzie jestes Polakiem o jakim piszesz. Nie obraz sie ale po prostu
> stale narzekasz,
> nawalasz na swoich rodakow, psioczysz na lewo i prawo o Polsce i Polakach,
> to zle, tamto do kitu, nic nie jest dobrego, fajnego, nic nie jest lepiej
> tylko
> stale ta martylologia polska, tylko o polakach. Wez sie usmiechnij milo, i
> zacznij cos
> pozytywnego dostrzegac naokolo siebie, jak to wlasnie maja inne nacje. Dumne
> [...]

Polacy są koszmarem i pozytywne oszukiwanie tutaj nic nie zmieni. W
polsce jest się w stadności i polacy siebie nie widzą, dopiero
zagranicą dobrze widać jakim są skrajnym niedorozwojem. Bo zachód jest
indywidualny i tam to zaniedbanie polaka jako osoby bardzo widać.
Polactwo przebija z ciebie, czyli zamiatanie pod dywanik
rzeczywistości. Dlatego ta krytyka cudzoziemców powinna wam coś
pokazać, dać do myślenia, a wy się nadymacie.