POMOC PRAWNA

1. Data: 2002-09-18 08:46:04

Temat: POMOC PRAWNA
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

POMOC PRAWNA – WNIOSKI/POZWY/ODWOŁANIA
Masz problem natury prawnej. Potrzebujesz porady. Chcesz napisać pozew,
wniosek, pismo procesowe, odwołanie. Nie wiesz jak postąpić we własnej sprawie.
Chcesz się upewnić, że możesz wygrać sprawę zanim pójdziesz do sądu.
Sprawy rodzinne:
-rozwód(pozew, wnioski procesowe, wnioski dowodowe, konsultacje, zwolnienie z
opłat sądowych)
-separacja(pozew, wnioski procesowe, wnioski dowodowe, konsultacje, zwolnienie
z kosztów sądowych)
-zniesienie małżeńskiej wspólnoty majątkowej
-władza rodzicielska
-alimenty (pozew, wnioski dowodowe i procesowe)
Umowy:
-ugoda
-wszelkie umowy
-analizowanie treści umów
Sprawy majątkowe:
Spadki:
-dziedziczenie ustawowe
-testamenty
-przyjęcie spadku
Rozporządzanie majątkiem
ZAPRASZAM SERDECZNIE
Podział
współwłasności
Darowizna
MARTA WYSOCKA tel.0604 238 002

2. Data: 2002-09-18 09:02:28

Temat: Odp: POMOC PRAWNA
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> MARTA WYSOCKA tel.0604 238 002

Czy to odpłatnie? mogłabyś podać cennik:-)

Sandra

3. Data: 2002-09-18 10:03:17

Temat: Re: POMOC PRAWNA
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to odpłatnie? mogłabyś podać cennik:-)

i może jeszcze jakiś adresik: WWW, e-Mail ???

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2002-09-18 10:18:55

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> i może jeszcze jakiś adresik: WWW, e-Mail ???
>
> Pozdrawiam
> Qwax

adres e-mail: m...@p...onet.pl
Cennik:
TO zależy od sprawy ale jesli tylko porada to 50zł a pismo procesowe od 30zł do
50zł.

5. Data: 2002-09-18 16:18:12

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule m...@p...onet.pl wyklawiaturzył(a):

> MARTA WYSOCKA tel.0604 238 002

jejku co za glupota, czy ty chcesz dostawac 1000 sms'ow dziennie po
chinsku?

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

6. Data: 2002-09-19 06:21:54

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
> W artykule m...@p...onet.pl wyklawiaturzył(a):

> jejku co za glupota, czy ty chcesz dostawac 1000 sms'ow dziennie po
> chinsku?

a może to raczej desperacja?:)

pozdr.Joanna

7. Data: 2002-09-19 06:44:11

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo wyklawiaturzył(a):

> a może to raczej desperacja?:)

jest i taka mozliwosc, jednak nawet w takiej glebokiej desperacji trzeba
zachowac pewna trzezwosc umyslu, w internecie jest zbyt duzo szalencow
ktorzy patrza jak uprzykszyc komus zycie.

8. Data: 2002-09-19 07:01:05

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowac pewna trzezwosc umyslu, w internecie jest zbyt duzo szalencow
> ktorzy patrza jak uprzykszyc komus zycie.

no to chyba pani prawnik , podająca w necie swój numer telefonu, wie o tym?
:)

pozdr.Joanna

problemy z dorastającymi dziecmi
Re: Zapytanie o grupę