POMOCY

1. Data: 2003-08-18 14:30:12

Temat: POMOCY
Od: "Bartosz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedługo skończe 18 lat, wydaje się mi że w tym wieku powinienem być pełen
energi i radości życia ale zemną jest zupełnie odwrotnie. Od pewnogo już
czasu czuję się coraz gorzej przeważnie mnie nic nieboli ale moje
samopoczucie jest kiepskie, nic mi się nie chce, cały czas czuje się
zmęczony i przygnębiony, nawet po normalnie przespanej nocy(jakieś 8 godz.)
budzę się zmęczony. Pamiętam że kiedyś było inaczej. Jak był rok szkolny
winnę zwaliłem na szkołę że stres itp. ale są wakacje zero stresów. Nie
palę, alkochol w postaci piwa tylko okazyjnie (może raz w miesiącu). Co
robić?
Dzięki za odpowiedzi.

2. Data: 2003-08-18 14:50:32

Temat: Re: POMOCY
Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz wrote:

> [...]
> szkolny winnę zwaliłem na szkołę że stres itp. ale są wakacje zero
> stresów. Nie palę, alkochol w postaci piwa tylko okazyjnie (może raz w
no chyba nie masz innego wyjscia jak udac sie do lekrza. a on zrobi ci
podstawowe badania i skieruje na leczenie /dalsze badania . objawy, ktore
opisujesz to moze byc na prawde wszystko, od depresji po tasiemca...

pozdrawiam i zycze zdrowia

--
sdh

3. Data: 2003-08-18 17:51:27

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się całkowicie, najpierw trzeba zrobić badania, na początek
proponuję morfologię ,cukier i bilirubinę, no i koniecznie badanie lekarskie
,,,pozdrawiam A

4. Data: 2003-08-21 05:59:38

Od: "sidorowski" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niedługo skończe 18 lat, wydaje się mi że w tym wieku powinienem być pełen
> energi i radości życia ale zemną jest zupełnie odwrotnie. [ciach]

Witaj,

ja mam 29 lat ale czulem sie podobnie... do czasu kiedy zaczalem regularnie
brac multi tabs. Powaznie, widze u siebie znaczna poprawe samopoczucia,
lepiej mi sie wstaje, lepiej mi sie pracuje etc

Pzdr, Sidorowski

5. Data: 2003-08-21 20:36:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Aug 2003, sidorowski wrote:

> ja mam 29 lat ale czulem sie podobnie... do czasu kiedy zaczalem regularnie
> brac multi tabs. Powaznie, widze u siebie znaczna poprawe samopoczucia,

a ja gdy zaczalem czesciej uprawiac seks (oczywiscie z zona).
Mniej pracy i wiecej seksu a witaminy preferuje naturalne

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-08-21 20:36:29

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja gdy zaczalem czesciej uprawiac seks (oczywiscie z zona).
> Mniej pracy i wiecej seksu a witaminy preferuje naturalne
> Piotr Kasztelowicz

Tzn jak czesto uprawiales seks wczesniej a ile teraz?

casus

Alopecia
Bielactwo
NOVYNETTE