Re: POMOCY! Przewlekły ból brzucha - biegunka

Data: 2005-02-14 23:06:45
Temat: Re: POMOCY! Przewlekły ból brzucha - biegunka
Od: "gostek" <g...@w...pl>

> ja tez lekarzem nie jestem i skoro Ty tez, to mu nie kaz na lewo kupowac
> leki na recepte i lykac i to jeszcze w dawkach, ktorych nie jestes pewien.

dlatego wlasnie zastrzegalem by nie kombinowac, ale lepiej isc do lekarza

o tym leku napisalem z jednego tylko powodu - bo a nuz gosciu jest moze
gdzies zagranica i nie ma pieniedzy i boi sie kosztow leczenia itd. (albo
jakas inna dziwna wyjatkowo sprawa) choc nawet wtedy szukalbym chyba w
takiej sytuacji pomocy lekarskiej a pieniedzmi martwil sie pozniej - juz
wiele razy lekarze przepisywali ten lek mojej rodzinie przy silnych
biegunkach ktore sie zdarzaly, stad jak sadze jest wskazany, pod warunkiem
jak sie domyslam, ze wykluczy sie cos powazniejszego

jesli autor watku nie jest w jakiejs nietypowej wyjatkowo sytuacji, to po
prostu _nie_potrafie_zrozumiec_ jak mozna przy silnej biegunce przez poltora
tygodnia nie isc na wizyte do lekarza, to mi sie nie miesci w glowie

mala dygresja - mimo ze nie zawsze bezgranicznie ufam lekarzom, to wychodze
z zalozenia, ze skoro tyle lat sie uczyli by dostac dyplom, to warto
przynajmniej z isc do lekarza, by uslyszec jego opinie, a pozniej albo
zastosowac, albo np. uderzyc do kolejnego lekarza itp. (ale bez stosowania
na raz lekow od dwoch bo wtedy latwo namieszac!!), lub w przypadku chorob
chronicznych ale nie wymagajacych pilnego leczenia sprobowac alternatywnych
metod (np. ziol), wracajac do opisywanej sytuacji jeszcze raz powtarzam po
prostu nie miesci mi sie to w glowie