POMOCY! Przewlekły ból brzucha - biegunka

11. Data: 2005-02-15 13:53:03

Temat: Re: POMOCY! Przewlekły ból brzucha - biegunka
Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z doświadczenia. Po pierwsze dieta. Nie ma mowy o normalnym obiedzie.
> Najlepsza na początek marchwianka. Żadnego mleka i nabiału. Nam lekarz

Z ta marchwianka to bym uwazal. Prawda jest, ze marchwianka to super sposob,
ale jesli jest robiona z marchwii z wlasnego ogrodka bez nawozow i
zanieczyszczen. Inaczej moze byc jeszcze gorzej.

Ale mnie paskudnie niepokoi tak dlugi okres. Mimo wszystko koniecznie
poradzilbym sie koniecznie lekarza, bo to nie jest normalne, by silna
biegunka trwala 1,5 tygodnia. Tym bardziej, ze marchwianka ma chyba (specem
nie jestem) podobne dzialanie do wegla. Chodzi o wchloniecie roznych swinstw
i zlagodzenie podraznien.

> Zastanawiam się też, czy dla kroplówki trzeba kłaść się do szpitala?

Kiedys chyba nie. Po prostu na sali przyjec podano mi kroplowke jednorazowo
(polezalem dobrych kilkadziesiat minut) a pozniej wyslano do domu.

A teraz to sluzba zdrowia za sprawa oszczednosci zupelnie zwariowala, wiec
nie wiem.

Mimo wszystko naciskam na kolejna wizyte u lekarza.

12. Data: 2005-02-15 14:13:47

Od: "Mermaind" <j...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Z ta marchwianka to bym uwazal. Prawda jest, ze marchwianka to super
sposob,
> ale jesli jest robiona z marchwii z wlasnego ogrodka bez nawozow i
> zanieczyszczen.

Zapamiętam :) Marchwiankę polecał lekarz, ale fakt - mam taką z ogródka bez
nawozów, a okolica dość czysta :))) (na płocie rosną porosty).

Pozdrawiam
Jola

Bialy nalot w przełyku
Coś na powiece