POMOCY- włosy (hormony?)

11. Data: 2003-05-21 20:38:54

Temat: Re: POMOCY- włosy (hormony?)
Od: sauer <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 22:20:11 +0200, "pari" <p...@m...pl> napisał:

>Mam mocne włosy bo od lat jem tabletki ze skrzypu(w herbapolu)aż mi rosną
>włosy na plecach i kolanach.

to, że ci rosną włosy na plecach ramionach i kolanach to chyba nie
zasługa skrzypu

sauer

12. Data: 2003-05-24 19:25:25

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam mocne włosy bo od lat jem tabletki ze skrzypu(w herbapolu)aż mi rosną
> włosy na plecach i kolanach.
> Dziwne,że nikt o tym nie pisze- a w nich jest krzem - życie dla włosa.
> Bujnych czupryn
> Stasiu

też jem tabletki zawierające krzem - silica. Nie mam już problemu
wypadającymi włosami, bardzo ładnie mi odrastają - duża poprawa w jakości
włosów. Pytałam, czy fakt, że scieniały mi w wielkiej ilości na pajęczą nić
akurat w okresie wcierania hormonu w skórę głowy, może oznaczać, że ten
formon był niepotrzebny?
A wolałabym jednak, zby nie rosły mi włosy na ramionach i kolanach ;-))

yewka - Wroclaw

lekarskie badana kierowców
MPD
Co na rany dla dziecka?-prośba o radę
prywatne gabinety ginekologiczne Gliwice - Zabrze
Ostitis rareficans