PONIEWIERANIE...

11. Data: 2010-09-07 09:40:44

Temat: Re: PONIEWIERANIE...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Sep 2010 08:29:49 +0200, Misiek napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe kiedy sie na tobie pozna i.. pojdzie precz ^^

Cieszy Cię, kiedy się komuś coś nie udaje, prawda? - to odbicie Twego
włąsnego życia.

12. Data: 2010-09-07 09:45:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Sep 2010 10:43:08 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Sparzyć się", a "parzyć się", to dla analfabetów dwa tożsame pojęcia.

Dla ANALFABETÓW słowo "parzyć się" nie ma trybu dokonanego - a ma: "sparzyć
się". I nie chodzi tu o kontakt z ogniem. "Parzyć się" - łaczyć się w
parę", "sparzyć się" - połączyć się w parę". Samo słowo "parzyć" pochodzi
od pary (dwóch osób płci przeciwnej, żeby była jasność). W zw.z tym np
homosiom sparzyć się nigdy nie uda, choć chcieliby się parzyć nawet przed
ołtarzem. "Parzenie" stosowane tylko i wyłącznie odnośnie aktu płciowego to
już zawężenie pojęciowe, ale nadal nie dotyczy homo.

13. Data: 2010-09-07 09:46:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Sep 2010 10:53:28 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Nie kumata...

Wytłumaczyłam analfabecie przed chwilką :-)

14. Data: 2010-09-07 09:49:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wytłumaczyłam analfabecie przed chwilką :-)

Ta ona nie kumata.
Cosi fan tutte... :-))))))))))))))))

15. Data: 2010-09-15 16:24:13

Od: "Pan Waldek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> POLSKO OBUDŹ SIĘ, WYWAL CHUJNIONISTÓW !!!

Wysraj sie do własnej mordy. Jak to zrobic spytaj się Xlki, ona wszystko
wie.

16. Data: 2010-09-15 16:32:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 16:24:13 +0000 (UTC), Pan Waldek napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Wysraj sie do własnej mordy. Jak to zrobic spytaj się Xlki, ona wszystko
> wie.

No popatrz, jednak nie wszystko. Ale powiedz, skoro masz praktykę, durniu.

17. Data: 2010-09-15 19:59:36

Od: "Pan Waldek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No popatrz, jednak nie wszystko. Ale powiedz, skoro masz praktykę, durniu.

A więc jednak nie wszystko wiesz. Pora sie douczyć i uzyc mózgu.

18. Data: 2010-09-15 20:38:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 19:59:36 +0000 (UTC), Pan Waldek napisał(a):

> A więc jednak nie wszystko wiesz. Pora sie douczyć i uzyc mózgu.

No to dawaj :-)

stara kura
przecier pomidorowy - jaki prosty przepis?
Przyprawy
Mąka na chleb
CHODZI ZA MNA...