POZ

11. Data: 2004-01-09 10:36:34

Temat: Re: POZ
Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"Leszek M." <l...@g...pl> wrote in <1...@2...17.164.114>:

>No cóż - jak to w komuniźmie. Przede wszystkim na tych, co tę kasę

Przesadzasz, na medyczna biurokracje wydajemy sporo ale to nadal maly
procent wydatkow, ktory nalezy i tak radykalnie obciac.
>dzielą, a resztka która zostanie - na tych co składek nie płacą (nie
>chcą, nie mogą itp.). Z ubezpieczeniami społecznymi jest trochę tak jak
>ze sprawiedliwością społeczną ;-)

Eee gdzie ty widziales sprawiedliwosc spoleczna ;)

>Problemy tak naprawdę są dwa:
>
>1. Ze pieniędzy generalnie jest za mało - i z tym trudno coś zrobić bez
>radykalnego podniesienia składek
>2. Ze te pieniądze które są wydaje się w sposób niewiarygodnie
>absurdalny i to absurdalny systemowo - tzn. stosowany system nie tylko
>nie sprzyja, ale wręcz uniemożliwia wydawanie racjonalne.

Dodaj jeszcze niechec lekarzy do sensownych zmian i juz sie podpisuje.

pozdrawiam
RT

12. Data: 2004-01-09 10:36:40

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"budrys" <b...@t...de> wrote in <btc07v$b9b$01$...@n...t-
online.com>:

>Czesc Wam.
>
>Polecm:
>
>http://www.poz.republika.pl/

Jozku nie wierz wszystkiemu co pisza w sieci (szczegolnie na grupach
dyskusyjnych;))) ta strona oprocz kilku faktow i slusznych wnioskow zawiera
sporo polprawd, klamstw i przemilczen. Czemu nie ma tam o protescie lekarzy
przeciwko mozliwosci prowadzenia POZ przez pielegniarki, ktore mogly
zatrudniac lekarzy? Dlaczego w moim wojewodztwie NFZ nie mial problemow z
zakontraktowaniem? Autor nie zastanawia sie dlaczego tak jest, on juz wie
swoje. Nie lubie Panasa ale nie znosze ignorancji i nieuczciwego
argumentowania.

pozdrawiam
Radek

13. Data: 2004-01-09 18:08:46

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Tatarczak" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> Przesadzasz, na medyczna biurokracje wydajemy sporo ale to nadal maly
> procent wydatkow, ktory nalezy i tak radykalnie obciac.
>
> Eee gdzie ty widziales sprawiedliwosc spoleczna ;)

Tam gdzie i ubezpieczenia społeczne ?

> Dodaj jeszcze niechec lekarzy do sensownych zmian i juz sie podpisuje.

A i owszem - ale to też wynika w dużej części z systemu. Planując takie a
nie inne wydatki na służbę zdrowia już się zakłada milcząco, że lekarz może
zarobić mało, bo i tak bierze w łapę. Najgorzej mają zawsze ci uczciwi,
których wcale tak mało nie ma.

LM

14. Data: 2004-01-09 22:45:50

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakontraktowaniem? Autor nie zastanawia sie dlaczego tak jest, on juz wie
> swoje. Nie lubie Panasa ale nie znosze ignorancji i nieuczciwego

Radku - szczerze - bo w tych ośmiu województwach - przychodnie POZ-u są
prywatne, i bez kontraktów (umów) które im gwarantuję przetrwanie nie mają
szans bytu, ot po prostu czysta ekonomia. U nas w Gliwicach nie ma już
państwowych, miejskich czy gminnych. Wszystkie są prywatne. I w tych
warunkach, właściciele muszą dbać o interes ekonomiczny. Oni po prostu muszą
wyjść na plus. To nie są szpitale że nie mogą zbankrutować, albo ich ktoś
n-ty raz oddłuży.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

15. Data: 2004-01-10 18:33:02

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Ja tylko polecilem z mojego punktu widzenia aby to co podalem
- przeczytac. To w co ja wierze czy uwazam za prawde badz klamstwo
to inna para kaloszy.
Naleze do ludzi raczej cierpliwych i na wiele pojedynczych problemow
patrze globalnie. Dlatego tez powracam ciagle do tego co tu onegdaj
powiedzialem:
"Zanim sie obejrzycie, zostaniecie bez spodni" - jesli sie nie
zorganizujecie.
No i przeanalizuj od tamtego czasu sprawe NFZ, rent , homoseksualistow
a tym co powiedzialem.

A to jeszcze nie koniec - patrz cd. obdzierania ze spodni:

budrys

"Radosław Tatarczak" <r...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> zakontraktowaniem? Autor nie zastanawia sie dlaczego tak jest, on juz wie
> swoje. Nie lubie Panasa ale nie znosze ignorancji i nieuczciwego

Korzyści z grupy i renty.
Zatrudnienie ON (I gr.) - ewentualne "ulgi" dla firmy ???
poszukiwanie
Tanie obozy sportowe
niewidomy II grupy