Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Wed, 1 Apr 2020 09:14:59 +0200

W dniu 29.03.2020 o 20:30, Kviat pisze:

> Bo jesteś śmierdzącym leniem, któremu nie chce się nawet kliknąć w
> linki z poradami, które rozwiązują twoje banalne problemy, a co
> dopiero żebyś się zapoznał z tfurczością tego czegoś co się nazywa XL.

Ale przytoczyć przykładów nie potrafisz na te jej bezeceństwa, pachnący
pracusiu.. Ubzdurałeś sobie coś i ciągniesz z uporem maniaka,. Heil Kviat.

> Bredzisz. To nie jest krytyka, tylko obrona. Tłumaczyłem ci to już
> wielokrotnie.
> Krytykować to ja mogę czyjeś poglądy, z którymi się nie zgadzam, ale
> nie faszyzm, rasizm czy homofobię. Bo to nie są poglądy tylko
> niebezpieczna dla normalnych ludzi aberracja umysłowa.
> Równie dobrze mógłbyś napisać, że ludzie którzy bronili się przed
> faszystami i ich zabijali, sięgali po metody faszystów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jeszcze raz powtarzam - to nie XL ma ciągoty nazistowskie tylko ty. Nie
ma z jej strony ciągot do karania ludzi za poglądy, ani myśli palić
jakieś książki, przykładów na twoje ciągoty faszystowskie jest cała
kupa, XLki - żadnych.