Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Wed, 1 Apr 2020 09:21:01 +0200

W dniu 30.03.2020 o 03:28, Izaura pisze:

> Problem w tym, ze jeszcze nie ma odpowiednio silnego aparatu terroru...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8
>
> //ostatnio pojawily sie jakies wstepne zreby Euro_Gestapo, ale,
> jeszcze jakies takie nijakie.
>
> //tu, auf english subtitles, dla towarzyszy Amerykancow...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Mf5A1y5qYp0

Nie ma i może wcale nie być, dlaczego mamy się bać zakładając że to
będzie funkcjonowało na zasadach dyktatury? Druga strona medalu - ile
czasu upłynie aby zmieniła się mentalność naszych rodzimych władyków aby
aby swoją władzę przestali przelewać na obywatela za pomocą szykan,
nakazów zakazów itd wobec niego? - założę się że my tego nie doczekamy -
wnuki także. Wyjściem spod ich łapska jest tylko pozbawieniem ich
bezpośredniej władzy nad nami. Światowe Superpaństwo to mogło by być
wybawienie dla wielu Polaków.