Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Data: 2020-04-22 10:31:25
Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 21.04.2020 o 21:39, Kviat pisze:

> Byłeś na miejscu, miałeś przy sobie miernik gęstości mgły, czy tak na
> słowo uwierzyłeś jakiemuś oszołomowi?

Widziałem migawki w tv. Od razu zwróciłem uwagę na to że mgła prawie nie
istniała.

> I ta "zagadka" jest dla ciebie dowodem? Od kiedy zagadki są dowodami?
> Dobrze się czujesz?
>
> Dla ciebie wiele najprostszych rzeczy jest zagadką.
> Nawet mgła.
> Co w tym dziwnego, że mgła się pojawia i znika? Do szkoły podstawowej
> chodziłeś? Nigdy mgły nie widziałeś?

Poprzez sumę zdarzeń czy okoliczności każdy sąd wydaje werdykt i orzeka
o winie. Ty mnie durniu nie pouczaj w sprawach mgły.

> O czym ty bredzisz?
> https://www.newsweek.pl/polska/katastrofa-w-smolensk
u-trzecia-czarna-skrzynka-tu-154-w-polsce/1ckx6fy

> Brednie o podmianie czarnych skrzynek pojawiły się na prawackich
> spiskowych portalach kilka lat później, pewnie rozsiewane przez takich
> płatnych trolli jak ty.

Skoro ruski nie udostępnił ich od razu ogólnej opinia społecznej to
znaczy jedno - chciał coś ukryć. Dla wszystkich za wyjątkiem tresowanych
w szkołach durniów to oczywistość, dla ciebie wątpliwości, no bo jakiś
facet z brodą i dyplomem na ścianie nie potwierdza tego.

> Ale to nie jest DOWÓD na zamach. To są spekulacje.
> Twoje "myślenie" tym bardziej nie jest dowodem na zamach.

Spekulacje to są tylko twoje i p Antoniego. Na "Polityce" postawiłem tą
tezę, właśnie minęło 10 lat i ma ona bardzo dobrze. - Nie do ruszenia.

> Ciebie? LOL :)

To nie zadawaj pytań i sam sobie na nie w niezwykle głupkowaty sposób
nie odpowiadaj w dyskusji ze mną.

> TEORIĘ.
> Nie dowód.
> Twoje teorie które tu przedstawiasz na grupie są tak z dupy wzięte, że
> nie tylko nie nadają się na dowód, ale nawet nie nadają się na
> nazywanie ich teoriami.
> Płaskoziemcy i wyznawcy reptilian też maja swoje "teorie". Gdyby
> ludzie rozważali na poważnie każdą głupotę każdego oszołoma, to nie
> miałbyś na czym pisać postów na grupę dyskusyjną.

Pokaż mi bardziej prawdopodobną wersję tamtych wydarzeń. Ale na to chyba
jesteś za głupi, aby mieć własną koncepcję.

> Nie bredź. I nie próbuj robić z siebie męczennika. Miałem pytać o
> twoją "teorię" substancji zagęszczającej mgłę? LOL :)

O tym możesz sobie przeczytać np. w Wiki.

> No pewnie. Bo gołąbek pokoju-Putin, to rzetelna ocena sytuacji :):)
> Najśmieszniejsze jest to, że tobie się wydaje, że taka "ocena
> sytuacji" jest rzetelna. A mniej śmieszne jest to, że płacą ci za to
> żebyś tak pisał.

Nazwiska nieważne - zawsze stanę po stronie obszczekiwanego czy
osaczanego przez sforę. Nieważne czy to kraj czy człowiek, albo zwierzę.

> Nie ściemniaj.
> Pokaż JEDEN dowód.
>
> Tobie jakiś oszołom powiedział, że to był zamach i uwierzyłeś bez dowodu.

Nigdy i nigdzie nie spotkałem się z podobną mojej koncepcją zamachu.
Mimo tego że nie ma ona słabych punktów.

> No to był zamach, czy nie?

A o czym od tygodnia gadamy..

> Jeszcze nie podałeś nawet JEDNEGO dowodu na zamach, a już rozważasz
> wersje zamachu...
> Chłopie, ty masz gonitwę myśli.
> Albo jesteś przepracowany (dużo ci ruskie płacą za trollowanie?), albo...
> https://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zdrowie-p
sychiczne/natlok-mysli-objaw-min-nerwicy-i-nadczynno
sci-tarczycy-przyczyny-aa-qpMk-Gxgs-36bM.html

Kretynie, masz cały spójny dowód, twój debilne wątpliwości i brak wiary
nie są żadnym argumentem za czymś.

> I gołąbek pokoju niesłusznie oskarżany o imperializm przez
> amerykańskich imperialistów. LOL

Przestaniesz mu włazić w szkodę i s*ać do ogródka to wtedy będziesz miał
prawo oczekiwać gałązki oliwnej w dziobie.

> Zaczynam podejrzewać, że się zakochałeś.

> No cóż... ale i tak nie spodziewałem się, że cokolwiek dotrze do
> twojej hmmm... "świadomości".
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Na tym kończę uświadamianie patentowanego durnia.