Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e9aa652$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9b8710$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9c006e$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9cbf87$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9e95f0$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9f75d1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea001e9$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea0daa4$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea0dba5$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea14506$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Fri, 24 Apr 2020 02:00:13 +0200

On 2020-04-23 09:34, Trybun wrote:
> [...]
im-rynku-pracy-u-nas-tez/ar/c3-14750288

ator/nowy-kodeks-pracy-spowoduje-kolejna-fale-emigra
cji-z-ukrainy/

raina-zarobki-praca-polska-ukraincy-zbior-borowki-se
zonowa-youtube-kowal-sputnik/

> Sputnik pisze o rzeczach o których polskie media z takiego czy innego
> powodu milczą. Naprawdę kwalifikujesz jako jątrzenie przypomnienie nam
> naszego paktu z Hitlerem albo antysemicką postawę naszego przedwojennego
> ambasadora w Berlinie?

Dlatego jest Internet i youtube i tam mozna posluchac co Ukraincy wiedza
i sadza o Polsce i Polakach.

//poza tym, patologie zdarzajom siem wszedzie...