Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Data: 2020-04-25 11:50:55
Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 24.04.2020 o 01:44, Izaura pisze:
> [...]
,ropa-naftowa-barylka-cena.html

> Ta, srednio 2.7 [K] we Wszechswiecie... Niemniej jednak, wszelka
> energia we wszystkich nosnikach z tamtad pochodzi.
>
> Cena paliwa na pompie, to przede wszystkim akcyza i VAT...
>
> https://galeria.bankier.pl/p/b/2/6ddaf78069a0f9-645-
283-0-0-1097-482.png

> Teraz jak surowce na swiatowej gieldzie tanie, to trzeba bedzie
> zmienic podstawe prawna w wiekszosci panstw, zeby nadal uzyskiwac
> wplywy do budzetu.
>
> //z ta ropa ze zloza, to tez roznie jest... sa takie, ze mozna prosto
> do benzyniaka wlac... np: ta iranska.

No, może słowo "generator" jest niezbyt dobrze dobrane, konwerter by
było chyba właściwsze, jednak sama istota zagadnienia się nie zmiania -
ta energia wygenerowana przez kosmos (słońce) aby była bezpośrednio
przydatna człowiekowi musi przechodzić konwerter, a że konwertery w
lesie nie rosną tak że i opłaty pobierane za energię można uznać za
zasadne. Za to stanowcze i zdecydowane NIE dla tego wariactwa z
podatkami które płacimy praktycznie za wszystko..