Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e9e95f0$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9f75d1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea001e9$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea0daa4$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea0dba5$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea14506$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea22c4f$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea40822$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea4c7c9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea978b0$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea9c075$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Fri, 1 May 2020 09:16:42 +0200

W dniu 29.04.2020 o 19:58, Izaura pisze:

> Trudno siem dziwic... prowadza regularna wojne.
>
> Jak popatrzec na mape, to zaden samolot z Rosji nie leci nad
> terytorium Ukrainy, juz od kilku lat.
>
> https://www.flightradar24.com/49.99,20.08/7
>
> Te bataliony Azow, czy inne, to takie 'grupy rekonstrukcyjne', jak ci,
> ktorzy o nas wafelkami w czekoladzie swietowali urodziny Adolfa.

Myślę że to przezorność. Gdyby latali to jakiś mógłby zostać zestrzelony
a "świat" znowu dowiedziałby się o kolejnym przykładzie na "agresję Rosji".

Nie, to chyba jednak inny rodzaj "patriotów", a i póki co nasi nie robią
nic złego. Np żaden z nich nie zadeklarował publicznie sympatii do p
Adolfa i jego polityki, a to chyba powinno coś znaczyć..