Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e9cbf87$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9e95f0$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<5e9f75d1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea001e9$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea0daa4$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea144c7$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea22b95$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea40899$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea4cec8$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea978e8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea9c331$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Fri, 1 May 2020 09:17:52 +0200

W dniu 29.04.2020 o 20:09, Izaura pisze:

> Tak siem sklada, ze w obu wariantach, (z USA, czy bez), Polska i
> Ukraina to jedyne liczace siem sily wojsk ladowych w tym rejonie Europy.
> Moze pojawic siem wariant, ze Amerykanie ze wzgledu na sytuacje na
> Pacyfiku wycofaja sie calkiem z Europy, za te przyslowiowe Azory a
> wtedy tylko my z Ukraincami i Pribaltyka bedziemy na wschodniej flance.
>
> Tu o tym, ze Wojna Trzydziestoletnia trwa nadal... i Macron niczego
> nie wynegocjuje z Putinem.
>
> https://youtu.be/BQiz_a6QqlQ?t=2282

Bez przesady, wszystko wskazuje na to że Polska Armia to twór czysto
teoretyczny. W sumie to i dobrze bo szabelką i tak byśmy nic nie
wywalczyli. Chodzi o stworzenie jakichś bliskich kontaktów gospodarczych
z Ukrainą, gdyby udało się jeszcze dołączyć kilka innych państw rejonu
to moglibyśmy się stać alternatywą dla samej Unii. Bo sama Unia poprzez
rolę USA jest skazywana na rolę ich lokaja.