PRÓBNA WERSJA MAPY!

11. Data: 2000-04-01 14:37:39

Temat: Re: PRÓBNA WERSJA MAPY!
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cygani, pisze zeby poczekac poniewaz laduje, w rezultacie nic z tego nie
wychodzi. Przy okazji moje e-maile:
T...@p...fm
w...@f...com.pl
Pozdrawiam
Jerzy Zajac z Andrychowa i tutaj tez kawalka ogrodu.

12. Data: 2000-04-02 21:02:16

Od: "pietro" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
niestety nie chodzi u mnie zbyt szybko (bardzo pooowooli)
stad nie mialem czasu (czyt. pieniedzy :-) ) azeby sie wszystkiemu przyjrzec
(funkcje) ale siebie znalazlem :-))
pomimo tego jeste pelen podziwu dla Twego dziela
pozd z wyrazami podziwu pietro (serio)

Nie wiem jak szybko chodzi. Nie sprawdzane

13. Data: 2000-04-03 06:28:35

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie rowniez chodzi dosyc wolno, ale mnie nie robi roznicy (nie ja za to
beceluje, tylko firma). Mapa jest fajna, jak bedzie skonczona bedzie super
ekstra. Dzielna babeczka z Ciebie ;-))
pozdrowka
Jarek

14. Data: 2000-04-03 08:31:17

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam NN 4.7 i nie chce sie sciagnac. Kilkakrotnie probuje i Map
Cafe Error: Map server not available. Please try again later. Ulka

15. Data: 2000-04-03 09:00:45

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:
> A ja mam NN 4.7 i nie chce sie sciagnac.

A u mnie na NN 4.04 (chyba) szlo rewelacyjnie (via modem z szybkoscia
lacza ok. 46 kbps.). Na NN 4.7 w pracy nie probuje bo na pewno wolno
pojdzie.
Podoba mi sie. Mam jedna uwage: moze w miastach z wieksza iloscia
grupowiczow zrobic jedno kolko odpowiedniej wielkosci, a po jego
kliknieciu by sie pokazywali wszyscy z tego miasta?
Wprawdzie mozna mape powiekszyc i z trafieniem wtedy nie ma problemu,
ale ... :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

16. Data: 2000-04-03 09:14:02

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a):

> A ja mam NN 4.7 i nie chce sie sciagnac. Kilkakrotnie probuje i Map
> Cafe Error: Map server not available. Please try again later. Ulka

Mam dokładnie to samo, niestety! 8-(((((((((((((((
Janusz

17. Data: 2000-04-03 09:39:24

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez, ale rano sie wgrywala (wolno, ale zawsze)
pozdrowka
Jarek

((((((((((((((
Janusz

18. Data: 2000-04-03 10:08:26

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38e8673d$...@n...vogel.pl...
> [...]
> A ja mam NN 4.7 i nie chce sie sciagnac. Kilkakrotnie probuje i Map
> Cafe Error: Map server not available. Please try again later. Ulka

(((((((((((
> Janusz

Jak wyzej ... :(((( ... Cos nam chyba Szanowna Edyta wylaczyla serwer i zaraz powie:
chcecie ogladac to placcie Kasztany jedne .... nie ma lekko ..... ;))))))
Pozdrawiam cieplutko i slonecznie

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

19. Data: 2000-04-03 10:11:48

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

IE 5.0 rano było wszystko OK, nawet znalazłem siebie. Teraz nie wczytuje
sie, chyba to niezależne od przeglądarki.
Andrzej Burcek

Jarek Grzelak napisał(a) w wiadomości: <38e8673d$1@news.vogel.pl>...

20. Data: 2000-04-03 13:04:24

Temat: Odp: PRÓBNA WERSJA MAPY!
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8c2c3v$1qh3$...@n...ipartners.pl...
> Uwagi krytyczne mile widziane.
> Co zmienić, czego brakuje, co dodać.
> Komu przekazać i w jakim formacie?
>
> --
> Pozdrawiam_
> Edyta Szajnóg
Mnie nie udało się ściągnąć mapy mimo dwóch prób na różnych komputerach, z
Outkookiem oraz drugim Netscape.
Mówi że skończył, a mapy nie ma.
Pozdrawiam Krystyna.

psie halasy