----->>>>> PROFILE OKIENNE - komory ?

1. Data: 2005-10-01 17:20:00

Temat: ----->>>>> PROFILE OKIENNE - komory ?
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli bylo to sorki ale zapytam jeszcze raz:
Czy oprocz ilosci komor i przenikalnosci cieplnej ciupelke nizszej (do
trzeciego miejsca po przecinku) profile okienne czterokomorowe roznia sie
czyms jeszcze od pieciokomorowych ?
Czy jesli wezme czterokomorowe to dokonam zlego wyboru ?
Szyby beda K 1.0. Okucia porzadnej firmy. Wiec reszta podzespolow bez
zarzutu.
Prosze o opinie.

2. Data: 2005-10-01 18:09:03

Temat: Re: ----->>>>> PROFILE OKIENNE - komory ?
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-01 19:20, darkblue napisał(a):
> [...]
> Czy jesli wezme czterokomorowe to dokonam zlego wyboru ?
> Szyby beda K 1.0. Okucia porzadnej firmy. Wiec reszta podzespolow bez

Przypuszczam, że różnią się ceną.
A jeśli jest niewielka różnica na rzecz tych czterokomorowych to lepiej
wziąć chyba te cieplejsze (5 komorowe) - więcej barier dla ciepła nie
zaszkodzi, tym bardziej że jak piszesz planujesz zainwestować w dobre
okucia, to dlaczego chcesz przyoszczędzić na profilach.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-10-01 19:18:13

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
> zaszkodzi, tym bardziej że jak piszesz planujesz zainwestować w dobre
> okucia, to dlaczego chcesz przyoszczędzić na profilach.

no okucia i szyby sa takie same w opcji 4 i 5 komorowej. ale roznica w cenie
pomiedzy 4 a 5 komorami 5 do 7 %...

4. Data: 2005-10-02 16:21:10

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-01 21:18, darkblue napisał(a):

> no okucia i szyby sa takie same w opcji 4 i 5 komorowej. ale roznica w cenie
> pomiedzy 4 a 5 komorami 5 do 7 %...

Ja (kiedy wymieniałem okna) zastanawiałem się czy założyć okna białe czy
kolorowe (okleina-dąb), ponieważ różnica w cenie była ok. 25% na rzecz
białych- tańszych (8 okien w tym 2 balkonowe). Kupiłem białe, teraz po 2
latach byłbym skłonny dać i 40% więcej, byle by się tak bardzo nie
brudziły (pewnie brudzą się tak samo ale mniej widać i są ładniejsze te
kolorowe), ale cóż kiedyś chciałem zaoszczędzić.....

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

5. Data: 2005-10-04 10:47:18

Od: "Slawek Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Policz jaki procent okna stanowi profil, jaka jest różnica przenikalności
cieplnej między profilem cztero- a pięciokomorowym, to zobaczysz, jaki
faktyczny wpływ ma profil pięciokomorowy na oszczędność ciepła...
Zastosowanie pięciokomorówki to czysty marketing.
S.
Ps. jak chcesz dowiedziec sie czegoś więcej, to polecam forum na
www.oknonet.pl

Lodowki Mastercook i Brandt - jakie opinie?
przeplywowy ogrzewacz wody 5kW Amicus czy Perfect?
SPAM...podgrzewacz sprzedam
Co na ścianę przy łóżku?
[dluuugie] zylki z luszczacej sie farby