PROSZE O POMOC

1. Data: 2001-09-24 19:23:11

Temat: PROSZE O POMOC
Od: "Beatka" <b...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej kolezance usunieto w maju guz krocza i przypochwia. Wynik badania
histopatologicznego: Leiomyosarcoma pleomorphicum. Index mitotyczny 4/10
hpf. Wykonano liczne badania, łącznie z tomografia w celu znalezienia
ogniska.Badania te nie dały zadnych rezultatów. Nie znaleziono ogniska.
Opinie roznych lekarzy na temat dalszego leczenia są rozbiezne. Sugeruje się
takze, że zmiany mogły być spowodowane niewłaściwą pracą hormonów nadnerczy
(guzy chromochłonne). Nie wykonano jednak jednak zadnych badań
hormonalnych.Bardzo proszę o informacje, jakiemu leczeniu powinna się
poddać. Gdzie mozliwe jest wykonanie badań hormonalnych oraz wszelkich
innych badań pomocnych w postawieniu właściwej diagnozy. Jaki ośrodek bylby
najlepszy w jej przypadku.
Czy znacie Instytut Medycyny XXI Wieku w Gliwicach (Łabędy, ul. Marksa 11,
www.piokal.com.pl, tel. 0-32 2345 777 w.0)?
Ośrodek ten specjalizuje się w leczeniu regulacją przepływu informacji w
organizmie (oddziaływanie na komunikację międzykomórkową). Czy znana jest
Wam ta metoda terapii i czy polecilibyscie ją mojej koleżance?

Sprawa jest bardzo pilna.
Będę bardzo wdzięczna za szybką odpowiedź.

Pozdrawiam,
Beata

2. Data: 2001-09-24 19:32:37

Temat: Re: PROSZE O POMOC
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> organizmie (oddziaływanie na komunikację międzykomórkową). Czy znana jest
> Wam ta metoda terapii i czy polecilibyscie ją mojej koleżance?

Znana. Nawet dobrze.
Charakteryzuje sie typowym szamanizmem: nic nie pomaga ale wyciaga od
klienta forse (choc moze sa jakies promocje;-))
Odradzam zdecydowanie

3. Data: 2001-09-24 19:41:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2001, Beatka wrote:

> Czy znacie Instytut Medycyny XXI Wieku w Gliwicach (Łabędy, ul. Marksa 11,
> www.piokal.com.pl, tel. 0-32 2345 777 w.0)?

Nie znam, nie moge sie wypowiadac. Wiodaca jednostka onkologiczna w
Gliwicach
jest Centrum Onkologii w Gliwicach

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-09-24 19:45:40

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał:

> [...]

Ladnie ich zareklamowales ;)

> Znana. Nawet dobrze.
> Charakteryzuje sie typowym szamanizmem: nic nie pomaga ale wyciaga od
> klienta forse (choc moze sa jakies promocje;-))
> Odradzam zdecydowanie

Czy to jest naukowy Instytut Medycyny ?
J.

5. Data: 2001-09-24 19:50:07

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki oœrodek bylby
> najlepszy w jej przypadku.
> Czy znacie Instytut Medycyny XXI Wieku w Gliwicach

czemu wprowadzasz w blad
nazwa to nie Instytut Medycyny
a Miedzynarodowy Instytut Zdrowia sp. z o.o.

6. Data: 2001-09-24 20:06:36

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Znana. Nawet dobrze.
> Charakteryzuje sie typowym szamanizmem: nic nie pomaga ale wyciaga od
> klienta forse (choc moze sa jakies promocje;-))
> Odradzam zdecydowanie

Tak coś zaczynam kojarzyć ..... z kandydatem na prezydenta RP, który część
swojej kampanii poświęcił na reklamę leczniczych wkładek do obuwia a tytuł
doktora podobno zdobył na pewnej ukraińskiej uczelni (o profilu podobnym do
MIZ) ?

Sark

7. Data: 2001-09-24 20:55:09

Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <b...@w...opole.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie mozliwe jest wykonanie badań hormonalnych oraz wszelkich
> innych badań pomocnych w postawieniu właściwej diagnozy.

Witam.
Szczerze mówiąc, nie słyszałam o jakimkolwiek związku między leiomyosarcoma
a guzem chromochłonnym (phaeochromocytoma).
Wiem natomiast z całą pewnością, że phaeochromocytoma poza punktem wyjścia z
nadnerczy może występować w formie skupisk w jamie brzusznej tj. narząd
Zuckerkandla, wnęka wątroby, nerki, pęcherz moczowy i w klatce piersiowej -
przykręgosłupowo. Komórki guza chromochłonnego produkują aminy katecholowe
(adrenalina, noradrenalina), które uwalniają się np. w warunkach stresu (
stąd te same objawy : wzrost ciśnienia tętniczego, potliwość,
zaczerwienienie powłok itp.).
Najbardziej charakterystyczne i ukierunkowujące diagnostykę na guza
chromochłonnego są napadowe zwyżki ciśnienia tętniczego z nastepczymi
powikłaniami, bólami i zawrotami głowy, kołataniem serca, podwyższonym
poziomem cukru we krwi.
Z Twojego opisu to nie wynika, zaskakuje mnie zatem tok myslenia. Ale jeśli
są jakieś przesłanki po temu, by poszukiwać guza chromochłonnego to
niezbędne jest wykonanie badań:
1. ocena stężenia w moczu amin katecholowych i ich metabolitów, zwykle kwasu
wanilinomigdałowego (każdy większy ośrodek medyczny)
2. rezonans magnetyczny (dokładniejszy od TK)
3. angiografia z użyciem metajodobenzyloguanidyny znakowanej izotopem
jodu-131.
4. są jeszcze testy z zastosowaniem leków obniżających ciśnienie tętnicze
(jako objaw phaeochromocytoma) - przy różnicowaniu nadciśnienia, ale o
wystepowaniu nadciśnienia nie wspominasz
Badaniem przesiewowym w tym przypadku jest oznaczenie kw.
wanilinomigdałowego w moczu - to tak dla uspokojenia i wykluczenia
niekontrolowanego wydzielania katecholamin. Sądzę jednak, że problem
onkologiczno - ginekologiczny nie ma związku z rozrostem tkanki
chromochłonnej (nie pisałaś o typowych dlań objawach) i jest procesem
pierwotnie wychodzacym z przymacicza,choć naciekania nie można wykluczyć.
Życzę szybkiej i pomyślnej diagnozy. Pozdrawiam.

--
Beata Chmielowicz

8. Data: 2001-09-25 17:10:48

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:
ciach
> [...]
> organizmie (oddziaływanie na komunikację międzykomórkową). Czy znana jest
> Wam ta metoda terapii i czy polecilibyscie ją mojej koleżance?

Polecam ale inna instytucje: Instytut Onkologii , Gliwice ul. Armii
Krajowej - nr nie pamietam ale nie sposob nie trafic bo to olbrzymi
kompleks.
W.Gawel

9. Data: 2001-09-25 18:13:14

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Gawel napisał:

> [...]
>
> Polecam ale inna instytucje: Instytut Onkologii , Gliwice ul. Armii
> Krajowej - nr nie pamietam ale nie sposob nie trafic bo to olbrzymi
jak mozna komus polecac instytut onkologii gdy nie ma raka ?

10. Data: 2001-09-25 18:57:31

Od: "Beatka" <b...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mozna komus polecac instytut onkologii gdy nie ma raka ?

Problem w tym, ze wyciety guz byl rakiem (podobno przerzutnym), natomiast
nie mozna znalezc ogniska pierwotnego.
Serdecznie dziekuje Wszystkim, ktorzy znalezli czas i odpowiedzieli na moje
pytanie.

Krotka uwaga do grupowicza Dariusza:
Nie bylo moim zamiarem reklamowanie osrodka z Gliwic. Wydaje mi sie, ze tak
dokladnie opisalam przypadek, ze tylko ktos malo wrazliwy mogl tak dziwnie
odczytac moje intencje.

Pozdrawiam Wszystkich Zyczliwych,
Beata

elektrokardiograf AsCard B1 - ktos uzywa?
Increase your download speed by up to 300% 7366 [1/2]
Do 15% znizki w gabinecie kosmetycznym ?
szukasz muzyki??
Gastrolog dziecięcy.