PROSZE O POMOC

11. Data: 2001-09-25 19:22:56

Temat: Re: PROSZE O POMOC
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krotka uwaga do grupowicza Dariusza:
> Nie bylo moim zamiarem reklamowanie osrodka z Gliwic.

(cytat)
Jaki oœrodek bylby najlepszy w jej przypadku.
Czy znacie Instytut Medycyny XXI Wieku w Gliwicach (Łabędy, ul. Marksa
11,
www.piokal.com.pl, tel. 0-32 2345 777 w.0)?
Oœrodek ten specjalizuje się w leczeniu regulacjš przepływu informacji w
organizmie (oddziaływanie na komunikację międzykomórkowš). Czy znana
jest
Wam ta metoda terapii i czy polecilibyscie jš mojej koleżance?

(koniec cytatu)

To nie tylko forma reklamy, ale dodatkowo wskazanie ze moze to byc
najlepszy osrodek.
Nie byloby reklamy bez podania strony www, adresu, telefonu.
Sama nazwa , miejscowosc i zapytanie.

A tak to jest ogloszenie, czyli forma reklamy.
________________
Czy uwazacie ze najlepszym lekarzem , specjalista od ...
jest dr .........., zamieszkaly .........., telefon ........, strona www
?

12. Data: 2001-09-25 19:56:02

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> jak mozna komus polecac instytut onkologii gdy nie ma raka ?

Faktycznie sarcoma to nie rak .
Ale onkologia zajmuje sie nie tylko rakami.
W.Gawel.

elektrokardiograf AsCard B1 - ktos uzywa?
Increase your download speed by up to 300% 7366 [1/2]
Do 15% znizki w gabinecie kosmetycznym ?
szukasz muzyki??
Gastrolog dziecięcy.