PROSZĘ O POMOC. PRZECZYTAJCIE I DORADŹCIE

1. Data: 2004-04-14 11:48:00

Temat: PROSZĘ O POMOC. PRZECZYTAJCIE I DORADŹCIE
Od: "Pepik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich !!!!
Mam 25 lat, wzrost 187 cm, waga 108-110 kg (wacha się). Jeszcze ponad rok temu
ważyłem 124 kg, ale wziąłem się za siebie i schudłem 14 kg . A teraz stoję na
108-110kg. Przyznam, że trochę się opuściłem w ćwiczeniach ale nadeszła wiosna
i zaczynam od nowa. Pracę mam siedzącą przed kompem. Jadam kilka posiłków
dziennie (z rana około 7.00 płatki z mlekiem, w robocie około 11.00-12.00 dwie
kanapki i jogurcik, a po powrocie do domu obiadek[jeśli chodzi o obiadek to
nie mam kuchni więc to co mogę zrobić w mikrofali lub w kombiwarze, przeważnie
jest to jakaś część z kurczaczka + kromka pieczywa ciemnego, nie jem
ziemniaków bo nie mam gdzie ugotować, no i jakaś surówka, zdarza się coś na
szybko z mikrofali ale rzadko kiedy] no i od 18.00 nic nie jadam chyba że mnie
ściśnie to kisiel i koniec. A to wszystko popijam około 2 litrami wody
niegazowanej dziennie.). Jeśli chodzi o sport to gram w koszykówkę i zaczynam
w tym tygodniu chodzić na siłownię. Z rana robię serie brzuszków i kilka
pompek, tak samo wieczorem. Moja prośba polega na tym abyście powiedzieli mi
co mam zrobić aby spaść do 98-100 kg, czyli schudnąć około 10 kg i zostać przy
tej wadze do końca. Z czego mam zrezygnować i co uczynić aby moja waga spadła,
jakie ćwiczenia przyjąć na siłowni i jakie serie ? Czy mam przyjmować coś na
siłowni (chodzi o L-karnitynę) czy nic nie brać, a może coś ? Czy dobrze się
odżywiam czy źle a może zmienić żywienie (czy coś uciąć z posiłków czy nie) ?
Co mam jeść ? A i jeszcze jedno jak się pozbyć tej pięknej oponki wokół
brzucha ?
DZIĘKUJĘ SERDECZNIE Z JAKĄ KOLWIEK POMOC, CZY UWAGĘ.

2. Data: 2004-04-14 18:52:28

Temat: Re: PROSZĘ O POMOC. PRZECZYTAJCIE I DORADŹCIE
Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pepik <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
temu
> ważyłem 124 kg, ale wziąłem się za siebie i schudłem 14 kg . A teraz stoję

he he stary
ja mam 56 lat i siedząc przy kompie a nie ćwiczac straciłem 15 kg
a mój jadłospis to:
rano przed 7 - 6 żółtek na boczku i smalcu + pół kromki chleba z masłem i
kawa ze śmietaną ( ale dobra wiejską)
obiad to kawałek mięsa pieczeni z niewielką ilościa ziemniaków i jakaś
surówka lub ogórek kiszony
kolacja to kawałek żółtego sera z masłem lub kawałek wędliny lub galaretka
wieprzowa i pół kromki chleba z masłem
i co ty na to??? he he
i nigdy nie byłem głodny, jak przcowałem do 18 to w międzyczasie zaliczałem
ćwiartke śmietany

powodzenia Ali
słuchaj wszystkich a swój rozum miej
masz się właściwie odżywiać a nie głodzić

3. Data: 2004-04-14 19:24:23

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powodzenia Ali
> słuchaj wszystkich a swój rozum miej
> masz się właściwie odżywiać a nie głodzić

ogolnie chodzi o diete optymalna...
czytaj, czytaj... i jedz wlasciwie... choc pojecie wlasciwie moze na
poczatku szokowac..

pzdr

zkruk

4. Data: 2004-04-15 07:19:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> he he stary
> ja mam 56 lat i siedząc przy kompie a nie ćwiczac straciłem 15 kg

czy widzisz coś złego w aktywnosci fizycznej????????????

> a mój jadłospis to:
> rano przed 7 - 6 żółtek na boczku i smalcu + pół kromki chleba z masłem
> kawa ze śmietaną ( ale dobra wiejską)

wiejska smietana jest kwaśna :) fujjjjjjjjjjj :)) ale to kwestia gustu

> [...]
> surówka lub ogórek kiszony
> kolacja to kawałek żółtego sera z masłem lub kawałek wędliny lub

wg mnie zbyt duzo jest witamin w twojej diecie szzególnie widoczny jest
nadmiar witaminy C :)

> i nigdy nie byłem głodny, jak przcowałem do 18 to w międzyczasie
zaliczałem
> ćwiartke śmietany

tia
pierwszy posiłek przed 7 drugi po pracy ok godz 18 to kiedy jadłes trzeci ??
o o godz 2 00??????

> powodzenia Ali
> słuchaj wszystkich a swój rozum miej
> masz się właściwie odżywiać a nie głodzić

jesli pozjadałeś wszystkie rozumy to nie słuchaj nikogo tylko siebie masz
swój rozum

bzdura!
petitki
Prosba o linki...