PRZEPRASZAM

1. Data: 2006-10-21 11:05:19

Temat: PRZEPRASZAM
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wszystkich, łącznie z rodziną S. i samą S. jeżeli będzie czytała ten
post.

Wiem, że nikogo nie powinny obchodzić moje odczucia, a ja nie powinienem
ich tu wylewać. Wynika to z wielkiej traumy jaką przeżywam w związku z S. W
życiu miałem już wiele śmierci w rodzinie, ale tylko dwie niosły tak
dotkliwe uczucie straty, pierwsza, gdy będąc w trzeciej klasie podstawówki
straciłem prababkę, a następną, gdy zmarł mi dziadek - najbliższa osoba jaką
w życiu miałem. Ani śmieć matki, babki, a nawet prawie 20 lat młodszej
siostry nie spowodowały takiego bólu.
A teraz S...

2. Data: 2006-10-21 13:00:39

Temat: Re: PRZEPRASZAM
Od: f...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

Na grupie udzielaja sie osoby ,ktorym tragicznie zmarly dzieci l zmarli
tragicznie współmałżonkowie czy inni czlonkowie rodziny a jednak nie zmuszaja
nikogo do czytania swoich wynurzec,bo jest to bolesna ale jednak cholernie
intymna sprawa.Wiec mam Twoje przeprosiny w dupie...

3. Data: 2006-10-21 16:12:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message
> [...]
> nikogo do czytania swoich wynurzec,bo jest to bolesna ale jednak cholernie
> intymna sprawa.Wiec mam Twoje przeprosiny w dupie...

Nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować,
nie dam się sprowokować,

4. Data: 2006-10-21 16:32:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message
> [...]
> nikogo do czytania swoich wynurzec,bo jest to bolesna ale jednak cholernie
> intymna sprawa.Wiec mam Twoje przeprosiny w dupie...

Musi być bardzo pojemna.

5. Data: 2006-10-21 16:37:25

Od: f...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

uuuuuuuuuu,wena sie konczy wariatunciowi...

6. Data: 2006-10-21 16:42:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message
> uuuuuuuuuu,wena sie konczy wariatunciowi...

Nie znasz moich zasobów i możliwości.

7. Data: 2006-10-21 22:10:01

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> <f...@p...onet.eu> wrote in message
>
> Nie znasz moich zasobów i możliwości.
Kazdy juz zna twoje zasoby i mozliwosci, zalosny palancie.
Ja osobiscie to juz sie na twoje debilne posty nie zloszcze, po prostu
szkoda mi ciebie.
Ale pamietaj, jak juz cie zamkna w zakladzie (a dowody na twoja chorobe
psychiczna zamieszczasz super dostepnie w sieci) - to beda cie lac mokrym
recznikiem.

Dudus

JUTRO...
[deser na sobotni wieczor] PIJANY IZYDOR
ocet jablkowy
HE...HE ! DO SYLI...
mleko kokosowe do sosu?