PRZETWORY...

1. Data: 2008-08-01 06:15:48

Temat: PRZETWORY...
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powidła z uleny, za parę dni renklody, większość zamrożona w
całości. Z nadgryzionych (obcinam części uszkodzone) smażę powidła.
Dwie bańki ogórków zakiszone, przydałyby się jeszcze dwie, ale nie
wiem czy się uzbiera - temperatura w nocy 10°C źle rokuje dla ogórków
gruntowych.
No i jak co roku - ze 100kg ogórków korniszonowych do kiszenia i
octu. Sporo ogórków zamroziłem w plasterkach - na mizerię, w zimie, z
zielonym, siekanym i też zamrożonym koperkiem, cebulą, ząbkiem
czosnku
i dobrą śmietaną pychotka.
No i w przyszłym tygodniu przerywka buraczków i w słoiki z liśćmi
na botwinkę. Koperek i śmietana, jajko na twardo...
Mnóstwo zamrożonej zielonej pietruszki w jednorazowych
pakiecikach,
podobnie koperek.
Zamrażam cukienię żółtą, zieloną, kabaczki w krajance (wkładka do
Boernera na frytki, lub do malaksera z Fenomena Zelmera - też
frytkowa
tarcza. Oczywiście na leczo.

2. Data: 2008-08-03 08:38:39

Temat: Re: PRZETWORY...
Od: Zyga <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> Zamrażam cukienię żółtą, zieloną, kabaczki w krajance (wkładka do
> Boernera na frytki, lub do malaksera z Fenomena Zelmera - też

Mam takie prakseologiczne pytanie: masz chlodnię przemysłową czy rodzinę
na Spitzbergenie?
--
pozdrawiam - Zyga

3. Data: 2008-08-03 18:31:57

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Zyga wrote:
> Panslavista wrote:

Nie dosyc, ze odpowiadasz trollowi, to jeszcze cytujesz kretyna,
zasmiecajac grupe tym, ktorzy maja go w KFie. PLONK cytowaczom!

MB

4. Data: 2008-08-03 19:06:34

Od: rAzor <c...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zyga napisał:

> Mam takie prakseologiczne pytanie: masz chlodnię przemysłową czy rodzinę
> na Spitzbergenie?

Ma wszystko - i to nie jest żadna sciema tylko fakt.
--
Twierdzenie rAzora: "Każdemu postowi wpastowanemu przez Kaweckiego,
odpowiada dokładnie przeczący post, wpastowany przez Kaweckiego"

5. Data: 2008-08-03 19:10:45

Od: rAzor <c...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:

> Nie dosyc, ze odpowiadasz trollowi, to jeszcze cytujesz kretyna,
> zasmiecajac grupe tym, ktorzy maja go w KFie. PLONK cytowaczom!
>
> MB

To nie jest tak do końca - paru gimnazjalnych kurdupli upodobało sobie
Jerzego i robi mu taki właśnie czarny PR, o czym nie każdy wie, bo i skąd.

6. Data: 2008-08-03 19:11:29

Od: Zyga <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Nie dosyc, ze odpowiadasz trollowi, to jeszcze cytujesz kretyna,
> zasmiecajac grupe tym, ktorzy maja go w KFie. PLONK cytowaczom!
>
> MB
Och! Przepraszam szanowna Pania, ze osmieli?em sie; przemycic bezmyslnym
cytatem te obrzydliwe slowa! Jest Pani wyrocznia i autorytetem dla mnie,
poczatkujacego uzytkownika usenetu, prosze wiec usilnie o wybaczenie.

--
jakos tak specjalnie kolezanki nie pozdrawiam - Zyga

ZIMNO...
palma mrozoodporna w Polsce ?
kowal bezskrzydly - plaga
Jaka glebogryzarka ?