PRZYBYWAJCIE !!!

1. Data: 2007-10-26 06:08:12

Temat: PRZYBYWAJCIE !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro czyli 27 w Izabelinie koło Nieporętu odbędzie się w godz.
11 - 16-tej impreza szkolna otwarta dla wszystkich "Święto Lasu". Klasy
prowadzic będą własne spiżarnie z przetworami oraz garkuchnie z
fantastycznymi zupami: grzybową, grochową, bigosem, swojski chleb ze smalcem
i inne tradycyjne smakołyki i frykasy.
Potrawy nieodpłatne - wolne datki mile widziane.

Współpracuje fundacja "SZANSA".

2. Data: 2007-10-26 06:47:10

Temat: Re: PRZYBYWAJCIE !!!
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> [...]
> prowadzic będą własne spiżarnie z przetworami oraz garkuchnie z
> fantastycznymi zupami: grzybową, grochową, bigosem, swojski chleb ze

Ciekawe co na to sanepid?

3. Data: 2007-10-26 12:04:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> godz.
> smalcem
>
> Ciekawe co na to sanepid?

To nie jest dla zarobku - dzieci jedzą - dzieci dają jeść.
Od tej strony to prywatne jedzenie, tak jak na weselu czy chrzcinach.

4. Data: 2007-10-26 13:05:29

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> To nie jest dla zarobku - dzieci jedzą - dzieci dają jeść.
> Od tej strony to prywatne jedzenie, tak jak na weselu czy chrzcinach.

Bzdura. To żywienie zbiorowe. Tak jak na weselu, czy chrzcinach.

5. Data: 2007-10-26 13:42:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Bzdura. To żywienie zbiorowe. Tak jak na weselu, czy chrzcinach.

Pieprzysz i tyle. Wesele i chrzciny to przyjęcia rodzinne, a nie
żywienie zbiorowe - SanEpid nic do tego nie ma. A o szkołę się nie martw
- na pewno sprawdzona i to nie raz i nie dwa. Martw się o co innego,
jeśli już musisz: deszcz pozbieraj do wiaderka, śnieg zamieć...

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-26 15:56:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]

Od tego są odpowiedzialni......... i mądrzejsi niż ty.

7. Data: 2007-10-26 18:45:47

Od: Diabełson <hellbóy@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

Alek pisze:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał
> godz.
> smalcem
>
> Ciekawe co na to sanepid?

Sanepid Izabelin, ul Kosciuszki 41, tel 0227226246
smacznej salmoneli

8. Data: 2007-10-27 12:22:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> smalcem i inne tradycyjne smakołyki i frykasy.
> Potrawy nieodpłatne - wolne datki mile widziane.

Impreza w pełni, pierwsza zniknęła zupa grzybowa gotowana przez Marudę i
jej zaspół z moim udziałem (smakowanie, czynnosci techniczne). Mastepnie
bigos i grochowa - grzane w kuchni polowej. Nasza była grzana na taborecie -
miałem okazję pierwszy raz wypróbować swój zakup. Błyskawiczne grzanie...

9. Data: 2007-10-27 13:39:20

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bigos i grochowa - grzane w kuchni polowej. Nasza była grzana na
> taborecie - miałem okazję pierwszy raz wypróbować swój zakup. Błyskawiczne

Moze zalapiesz jakas salmonelle albo sepse i w koncu spierdolisz z usenetu
ty trollu skurwialy.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

10. Data: 2007-10-27 16:48:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bigos i grochowa - grzane w kuchni polowej. Nasza była grzana na
> taborecie - miałem okazję pierwszy raz wypróbować swój zakup. Błyskawiczne

Odnotowałem pieciu agentów.

gołabki
Rozmrażanie grzybów
Sałatka Coleslaw