PRZYSMAK KOZACKI

21. Data: 2007-02-09 21:21:03

Temat: Re: PRZYSMAK KOZACKI [ot]
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

asiczka <a...@n...mx> napisał(a):

> news:eqf7bu$34h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Ostra jesteś,
> Takie lubisz,co?

proponuję z pytaniami natury osobistej i nie związanej z tematyką grupy
bziubziać sobie na privie.

hania

22. Data: 2007-02-10 18:08:38

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> proponuję z pytaniami natury osobistej i nie związanej z tematyką grupy
> bziubziać sobie na privie.
>
> hania
Nie privuję.A juz na pewno nie z takimi imbecylami.

23. Data: 2007-02-10 18:30:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...mx> wrote in message

> Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Nie privuję.A juz na pewno nie z takimi imbecylami.

Mosz prawie. Jo tyż.

24. Data: 2007-02-10 18:46:38

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 19:08, "asiczka" wrote:
> [...]
> Nie privuję.A juz na pewno nie z takimi imbecylami.

Zachowuj się! Byle jak, ale się zachowuj!!
Pani grzecznie zwróciła uwagę dyskutantom, że ich temat się zbyt
rozszerza.
A Ty ją obrażasz?!
Dowartościowujesz się? To na psychologię - tam uzyskasz pomoc na
podniesienie swojej własnej samooceny!
Tak w ogóle, to sprawdziłam wszystkie Twoje posty: - na 24 w żadnym
nie podałaś jakiegokolwiek przepisu. Gotować nie umiesz? Tylko się
wymądrzasz? To też Ci wskażę odpowiednią ku temu grupę: - filozofia.
A jak jesteś na kuchni - to do garów!

--
Pozdrawiam :)
JM

25. Data: 2007-02-11 18:27:24

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 10 Lut, 19:08, "asiczka" wrote:
> [...]

rozszerza.
A Ty ją obrażasz?!
Dowartościowujesz się? To na psychologię - tam uzyskasz pomoc na

Ej,nie rób z siebie publicznie pośmiewiska.W tej chwili zrobilas z siebie
ćwierćinteligentna osobe ktora nie potrafi czytac ze zrozumieniem ani myśleć
szerzej niż od jednego gara do drugiego.Hania napisala do mnie zeby isc na
priv z Panslavista ,wiec powiedzialam ze na pewno nie z TAKIM imbecylem [nie
widzisz z kim toczylam publicznie dyskusje????].Kolejny raz pokazujesz jakim
jestes zerem...myslalam ze wszyscy ktorzy tutaj gotują rowniez potrafią
myślec,ale jednak widze ze są wyjatki czego jestes doskonalym
przykladem.Jesli mialabym kogos obrazac to wiedz ze bylabys to na pewno ty a
nie Hania do ktorej nic nie mam.Dlaczego mialabym ja obrazac? Nie osądzaj
wszystkich podług siebie.

>Tak w ogóle, to sprawdziłam wszystkie Twoje posty:
Moze jeszcze opiszesz caly swoj dzien.

wykwintny obiad
ryby
outcook