PSPHOME - aktualizacje

1. Data: 2003-04-05 02:25:45

Temat: PSPHOME - aktualizacje
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili UGD!!

Zakończyliśmy właśnie comiesięczne, wielkie liczenie, tym razem
statystyk marca 2003.

Zaktualizowane zostały wykresy podstawowe, słupkowe oraz zawierające
najwięcej informacji o aktywności każdego UGD, wykresy dynamiczne.
Chwilę jeszcze trzeba poczekać na aktualizację "wykresów konesera"
obejmujących cały XXI wiek.

Witamy nową twarz w Alei Grupowiczów - tym razem jest to Bacha.

Zapraszamy do codziennie aktualizowanego działu Wybranych Postów,
w którym coraz więcej wyborów dokonują sami Użytkownicy grupy.

W dziale motywacyjnym, z nałogiem palenia walczą obecnie trzy osoby,
a swymi wrażeniami dzieli się sadura1.

Liczba gości w serwisie psphome wynosi 115% uczestników dyskusji
na forum, co nas, skromny zespół redakcyjny, bardzo cieszy.

Zapraszamy do serwisu psphome!

www.psphome.htc.net.pl
www.psphome.htc.net.pl/statystyki.html
www.psphome.htc.net.pl/uzytkownicy.html
www.psphome.htc.net.pl/wybrane.html
www.psphome.htc.net.pl/motywacyjny.html

w imieniu zespołu
SER
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-04-05 12:42:12

Temat: Re: PSPHOME - aktualizacje
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"psphome" napisał:

> Witamy nową twarz w Alei Grupowiczów - tym razem jest to Bacha.

Wow! Nigdy bym nie przypuszczał, że Bacha jest blondynką!

:-)))

--
Sławek

1. Data: 2003-04-05 13:44:45

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] napisał w wiadomości

> Nigdy bym nie przypuszczał, że Bacha jest blondynką!

Ty się Sławeczku tak nie rajcuj, to nie jest naturalny kolor. ;P

Pozdrówka. Bacha. ;))

1. Data: 2003-04-05 13:58:38

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" w news:b6mivk$sh2$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> Wow! Nigdy bym nie przypuszczał, że Bacha jest blondynką!
>
> :-)))
>
> --
> Sławek

:)). Witamy również dzisiaj Zosię Samosię !!:))

SER
~~~
p...@p...onet.pl
www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-04-05 22:57:31

Od: "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha, no zlituj się :-)
Więcej kompleksów już nie mogłaś mi naprodukować :-)))
Już myślałam, że ani jeden od ostatniego, niedawnego razu się nie
zmieści, a tu proszę...
Szara myszka po raz kolejny w tym tygodniu się załamała :-)))
Śliczna jesteś!

V-V

1. Data: 2003-04-06 07:09:44

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> napisał w
wiadomości news:b6nn15$l0b$1@news.polbox.pl...

> Bacha, no zlituj się :-)
> Więcej kompleksów już nie mogłaś mi naprodukować :-)))

Chciałam Veronko napisać dokładnie to samo, ale nie miałam odwagi :-)

> Szara myszka po raz kolejny w tym tygodniu się załamała :-)))

Nie tylko jedna ;-)

> Śliczna jesteś!

Ja ciągle nie mogę się otrząsnąć ;-)
Skad się biorą takie kobiety!? :-)
2 w 1 :-)

Pozdrówki, Elle.

1. Data: 2003-04-06 09:28:36

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <v...@p...fm>

> Skad się biorą takie kobiety!? :-)

Z piany genetycznej :)

P.

PS: Czy będzie więcej zdjęć? Może jakaś osobna galeria? :)

1. Data: 2003-04-06 09:48:37

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle napisała w wiadomości news:YoQja.35404$fH1.277635@news.chello.at...

> Chciałam Veronko napisać dokładnie to samo, ale nie miałam odwagi :-)

No tak. A teraz Bacha wlezie na taboret i powie wszystkim wierszyk :
"Jak zagłaskać kota na śmierć" /autor nieznany/. ...
To wszystko sprawka All'a, który zamiast sobie fotkę koło cukiernicy
postawić, wykorzystał bez skrupułów chwilę mojej do niego słabości i namówił
mnie, aby umieścić ją na nagrobku w "aleji zasłużonych".
A tak przy okazji. Dziewczyny nie macie pojęcia jaki to boski facet
(wszystko w jednym). Ufff ...

Bacha. ;)

1. Data: 2003-04-06 10:04:47

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie, aby umieścić ją na nagrobku w "aleji zasłużonych".
> A tak przy okazji. Dziewczyny nie macie pojęcia jaki to boski facet

te Bacha
a może byś się tak ubrała ?? ;)

zresztą, to wszystko konwenanse i uwarunkowania kulturowe,
a ładnemu bez niczego ładnie ;)

:o)
Maniek ;)

1. Data: 2003-04-06 10:14:12

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b6oruk$jnk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z piany genetycznej :)

A może po prostu wyewoluowały? ;-)
Tylko że z pktu widzenia ewolucji nie jest to chyba takie korzystne? Panowie
chyba boją się kobiet o takim nasileniu 2 w 1?
Jak to jest Bacho? :-)

> PS: Czy będzie więcej zdjęć? Może jakaś osobna galeria? :)

O to trzeba zapytać Bachę :-)
Pozdrówki
Elle.

gadanie do siebie
talent i modlitwa
/OT/ wojenka :)
Tak sobie ...
OT - sprawy techniczne (problemy z OE przy odpowiadaniu na posty)