PYTANIE

1. Data: 2001-02-02 01:20:29

Temat: PYTANIE
Od: "Marlena Z." <l...@p...ds12.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam kiedys w jakims sklepie takie dziwne krzeslo do komputera, albo
moze wieksze zastosowanie mialo ona dla kreslarzy. W kazdym razie mialo
ksztalt niczym klecznik.
I zapewne mialo na celu odciazenie kregoslupa, podczas np dlugotrwalego
uzytkowania komputerka.
Wydawalo mi sie, ze jest idealne do "niegarbienia sie", bo przy spuszczeniu
kolan, automatycznie prostuja sie plecy na wysokosci ledzwi.
Chcialam jednak zapytac, czy jest to zdrowe spedzac na takim wlasnie krzesle
kilka ladnych godzin dziennie, osobie ktora na dodatek ma pozadne boczne
skrzywienie kregoslupa ??

z gory wielkie dzieki za odpowiedz.
Marlena

2. Data: 2001-02-02 20:32:03

Temat: Re: PYTANIE
Od: M...@w...pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

================ciach==================
> [...]
krzesle
> kilka ladnych godzin dziennie, osobie ktora na dodatek ma pozadne

Jest bardzo wskazane, bo wymusza przyjmowanie właściwej postawy. Innymi
słowy: jak będziesz za bardzo pochylać się, to walniesz ... dziobkiem:-)
w stolik komputerowy:-))) Bardzo polecane przez reumatologów.

Pozdrawiam,
Marek Li
M...@w...pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2001-02-06 00:22:41

Od: "Marlena Z." <l...@p...ds12.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzięki
właśnie nieświadomie pozbawiasz mnie 200 złotych polskich:-)))
Pozdrowienia.
Marlena

4. Data: 2001-02-06 20:08:07

Od: M...@w...pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-02-06 23:09:49

Od: "Marlena Z." <l...@p...ds12.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, no wlasnie w IKEI widzialam w takiej cenia i to takie fajne
mieciutkie:-)))
no ale to chyba nie na ten temat ta grupa:-))
Marlena

6. Data: 2001-02-07 21:39:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marlena Z." napisał(a):

> Nie, no wlasnie w IKEI widzialam w takiej cenia i to takie fajne
> mieciutkie:-)))

O czym piszesz, bo nie kojarzę?

Pozdrawiam

Kaja

Podpaska czy OB?
Rehabilitacja seksualna?
PRACA
Lamblioza u dzieci-czy spotkał sie ktoś z tym?
archiwum