Pale 1-3 fajki lighty na dzień, czy moge dostać raka ?

1. Data: 2004-09-14 14:25:41

Temat: Pale 1-3 fajki lighty na dzień, czy moge dostać raka ?
Od: "leon" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pale 1-3 fajki lighty na dzień, czy moge dostać raka ? mam 20 lat

2. Data: 2004-09-14 14:37:38

Od: "paff" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś pełnoletni, więc jak trafisz do dobrego sklepu rybnego to nie powinno
być żadnych problemów z dostaniem raka.

Aha tylko zgaś papierosa przed wejściem do sklepu, inaczej może się nie
udać.

pozdrowienia,
paff

3. Data: 2004-09-14 14:43:30

Od: "dycia" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepalący tez na to chorują.....

Aczkolwiek palenie z pewnoscią nie zalicza sie do zdrowego stylu życia....
A skoro i tak palisz 1-3 dziennie, to nie lepiej by było w ogole nie palić??

4. Data: 2004-09-14 15:26:31

Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"leon" <r...@o...pl> wklepal
> Pale 1-3 fajki lighty na dzień, czy moge dostać raka ? mam 20 lat

tak sobie wmawiaj - teraz palisz 2-3, za pol roku 5-6, a za 2 pol paczki
dziennie. Znam to z wlasnego doswiadczenia, mam 22 lata i palilem od 17
rou zycia, na poczatku tez od czasu do czasu, 3 miesiace temu juz paczke
na 1-2 dni. W czerwcu wyjechalem do USA i cena fajek tutaj zmotywowala
mnie do rzucenia, nie bylo tak zle, przez 2 tygodnie troche mnie salo ale
teraz jest juz calkowicie spoko
Polecam sie nad tym zastanowic
michu

5. Data: 2004-09-14 15:31:17

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leon" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pale 1-3 fajki lighty na dzień, czy moge dostać raka ? mam 20 lat

Pewnie,ze mozesz,.....ja nie pale i tez moge. Napewnoe palac nie zmniejszasz
swoich szans.

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

6. Data: 2004-09-14 15:41:03

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

TAK :-)

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

7. Data: 2004-09-14 16:02:02

Od: "leon" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepalący tez na to chorują.....
>
> Aczkolwiek palenie z pewnoscią nie zalicza sie do zdrowego stylu życia....
> A skoro i tak palisz 1-3 dziennie, to nie lepiej by było w ogole nie palić??
palenie mnie nie ciągnie ale czasem tak se lubie coś mieć w gębie :P

8. Data: 2004-09-14 16:04:36

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na 1-2 dni. W czerwcu wyjechalem do USA i cena fajek tutaj zmotywowala
> mnie do rzucenia, nie bylo tak zle, przez 2 tygodnie troche mnie salo ale
tylko, że ja pale niby od 1,5 roku i mnie to jakoś nie ciągnie:)

9. Data: 2004-09-14 16:51:46

Od: ukasz <n...@t...you> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik leon napisał:

> palenie mnie nie ciągnie ale czasem tak se lubie coś mieć w gębie :P

to fiksacja oralna, jak przerzucisz sie na grube cygara to mozesz sie
zaczac bac o swoja orientacje seksualna

10. Data: 2004-09-14 17:29:29

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dycia" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> Niepalący tez na to chorują.....

Masz rację, ale... trochę statystyki:

W Polsce notuje się rocznie ok. 20000 zachorowań na raka płuc. Mniej niż 5%
chorych nie pali bądź nie paliło tytoniu.

Pozdrawiam
Piotr

cisnienie krwi rosnie czy spada?
Glukometry
CMV, TOXO, RUB
nieostry, ciemniejszy obraz w polu widzenia
tiki nerwowe