Re: Paleo Diet

Data: 2004-02-28 20:03:29
Temat: Re: Paleo Diet
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1pv5e$12tk$1@mamut.aster.pl...

> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> tja, krysiu zanim wyciagniesz kolejne tak daleko idace wnioski
> odpowiedz sobie na kilka pytan:
> czy aducha pisze ze maz jest na diecie kwasniewskiego?

Nie, nie pisze.

> czy aducha pisze na grupie wege o diecie kwasniewskiego?

Nie mam tyle czasu aby wertować wszystkie Twoje wypowiedzi.

> czy aducha jest autorka w/w artykulu?

Oczywiście, że nie.

> jesli na ktores z tych pytan odpowiesz tak, to zastanow sie czy
> na podstawie wypowiedzi aduchy mozna formulowac jakiekolwiek uogolnienia?

Dlatego napisałam, że - uprzedzam (tzn. PRZED faktem). Chodzi o to, żebyś
w przyszłości ewentualnie nie pokusiła się o taki przewrotny wniosek, jaki
wyciągnęła PO FAKCIE wegetarianka Kim.

> na podstawie wypowiedzi pewnego pana mozna wyciagac wnioski dotyczace
> aduchy?

Oczywiście, że nie, Każdy (na grupie dyskusyjnej) powinien wyciągać wnioski
o kimś na podstawie wypowiedzi tej osoby, a nie wypowiedzi innych o tej
osobie. Tak postępuje inteligentna osoba, przynajmniej ja tak uważam.

> na podstawie wypowiedzi wegetarian dotyczacych diety mozna sformulowac
> jakiekolwiek cechy osobnicze tego calego gatunku?:-)

Iiiii tam... zaraz "gatunek"... po prostu jestescie dość pzrewidywalni... ;)

> esej ma byc krotki, najwyzej 5 linijek

Widzisz, z optymalnymi to rozumiemy się i w 5 słów... :)

Całe szczęście, wysoki sądzie, że nie musiałam odpowiadać: TAK lub NIE... ;)
I mam nadzieję, że jakoś dobrnęłaś z czytaniem do końca tej epistoły ;)

Krystyna