Re: Palisada

1. Data: 2002-07-30 06:33:21

Temat: Re: Palisada
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to pewnie sie rozpadlo po troche dluzszym czasie. Tzw. Fachmani mowia,
> ze aby drewniane ogrodzenie bylo trwale, nie moze dotykaac ziemi :-)
Dobre !
Wowczas jakas konstrukcja drewniana wiszaca nad ziemia ? :-)
Ale rowniez nalezy wyeliminowac wode. I co wowczas ? :-)

> No bo to podstawa :-))
:-)))

> Ale warto sie zainteresowac, czy sa kwasne, czy zasadowe, bo sobie mozna
> rosliny oslabic az do wykonczenia. Ja bardzo lubie dolnoslaski
serpentynit,
> ale np. jako dodatek do rododendronow raczej odpada... Mimo ze calkiem
> ladnie wyglada :-)
Kiedys mignela mi stronka o kamieniach wlasnie - jakas firma oferowala na
sprzedaz. Sprobuje odszukac...Jednak, czy tam bylo cos o ich wlasciwosciach
???
Z drugiej strony, nie chce bugowac czegos na podobe skalniaka .... A z
kamieniem, to chyba dosc latwo... zjechac z tematu. :-(

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2002-07-30 06:57:16

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> wrote in

> Dobre !
> Wowczas jakas konstrukcja drewniana wiszaca nad ziemia ? :-)
> Ale rowniez nalezy wyeliminowac wode. I co wowczas ? :-)
I mroz tez!
Przeciez mowilam, ze to Fachmani (czytalas albo sluchalas "Fachowcow"
Friedmanna i Kofty? No to wiesz, o co chodzi :-)))

> Kiedys mignela mi stronka o kamieniach wlasnie - jakas firma oferowala
> na sprzedaz. Sprobuje odszukac...Jednak, czy tam bylo cos o ich
> wlasciwosciach ???
Chyba winno byc...
> Z drugiej strony, nie chce bugowac czegos na podobe skalniaka .... A z
> kamieniem, to chyba dosc latwo... zjechac z tematu. :-(
Skalniak to inna para kaloszy, tutaj caly czas rozmawiamy o palisadzie z
kamienia :-)))))
A co do zjazdu z tematu, to przeciez tradycja na tej grupie. I za to ja
lubie. Widac, ze sie nie rozmawia z encyklopedia, tylko z ludzmi :-)))
Pozdrawiam - Ewa Sz.

3. Data: 2002-07-30 07:04:38

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I mroz tez!
I robale i troche innych czynnikow rowniez :-)... A najlepiej pozostawic
drewno w formie drzewa :-))) To przeciez takie ekologiczne ;-))))

> Przeciez mowilam, ze to Fachmani (czytalas albo sluchalas "Fachowcow"
> Friedmanna i Kofty? No to wiesz, o co chodzi :-)))
:-)

> Skalniak to inna para kaloszy, tutaj caly czas rozmawiamy o palisadzie z
> kamienia :-)))))
Tak mysle :-)))

> A co do zjazdu z tematu, to przeciez tradycja na tej grupie. I za to ja
> lubie. Widac, ze sie nie rozmawia z encyklopedia, tylko z ludzmi :-)))
I tu nie sposob sie zgodzic :-)
Jakis czas temu zagladalam na grupe i bylo zdecydowanie 'spokojniej', teraz
jakis miesiac temu, jak zaczelam czytac bardzo spodobalo mi sie, no... moze
poza tematem linczu nad osobami piszacymi z pracy :-( :-)))

'Ide' szukac wspominanej stronki ....

Pozdrawiam
Asia

Re: Palisada