Paluszki krabowe - propozycje :)

1. Data: 2006-04-11 08:41:11

Temat: Paluszki krabowe - propozycje :)
Od: agnieszka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę o pomysły przygotowania czegokolwiek z paluszków krabowych.
Ja z reguły robie salatke: pomidory,ogorki (po kilogramie srednio),
paczka paluszkow, cytrynka, sol i majonez (najlepiej helmansa oryginalny).
Wszystkie skladniki mieszamy na koncu
Paluszki w talarki i jeszcze zmrozone skropic cytryna.
Ogórki w kostkę i posolic.
Pomidory - sparzona skorke usuwamy, gniazda ziaren ze środka równiez,
tak aby pozostal sam miazsz i jak najmniej wody, nastepnie w kostke.

Jak juz wszystko mamy gotowe to zsypujemy do jednej michy dodajemy
majonez i mieszamy... pozniej do lodowki aby sie dobrze schlodzilo i
przegryzlo.

Podawac schlodzone
Smycznego

A teraz czekam na propozycje

2. Data: 2006-04-11 09:08:29

Temat: Re: Paluszki krabowe - propozycje :)
Od: "kaskA" <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

z przepisu od brata mojego:
paluszki krabowe w kosteczke, jajka na twardo rowniez
do tego majonez i bardzo duuzo koperku

smacznego

3. Data: 2006-04-11 09:55:50

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Proszę o pomysły przygotowania czegokolwiek z paluszków krabowych.
>
> A teraz czekam na propozycje
>
> Pozdrawiam

Jadłam w jakieś chińskiej czy wietnamskiej knajpce we Wrocławiu
rzy Piłsudskiego koło NOT-u smazone w sezamie. Nie wiem, jak to sie robi,
ale sa super. Do tego podaja dwa sosy, jeden słodko-kwasny, a drugi bardzo
ostry.
Nie wiem jednak, jak to sie robi.
Pozdrawiam Mirka (Wrocław)

4. Data: 2006-04-11 11:20:10

Od: "darnok" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1144746509.408682.302890@j33g2000cwa.googlegrou
ps.com, *kaskA*
wrote:
> z przepisu od brata mojego:
> paluszki krabowe w kosteczke, jajka na twardo rowniez
> do tego majonez i bardzo duuzo koperku

ja robie wersje rozbudowana:

paluszki krabowe
jajka na twardo
ogorek zielony
ananas z puszki
koperek
majonez
troszke pieprzu bialego

wszystko pokroic w drobna kostke, koperek posiekac... wymieszac z
majonezem)

Mam stalych amatorow na ta salatke bo jest delikatna i kolorowa ;-)
W oryginalnym przepisie byla w skladzie jeszcze kukurydza i cebulka, ale mi
sie jakos nie komponuja.

--
darnok

5. Data: 2006-04-11 13:13:17

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

kaskA napisa?(a):
> z przepisu od brata mojego:
> paluszki krabowe w kosteczke, jajka na twardo rowniez
> do tego majonez i bardzo duuzo koperku
>
> smacznego

a te paluszki to mroz.one czy z zalewy?
Kasia

6. Data: 2006-04-11 13:14:13

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

kaskA napisa?(a):
> z przepisu od brata mojego:
> paluszki krabowe w kosteczke, jajka na twardo rowniez
> do tego majonez i bardzo duuzo koperku
>
> smacznego

A te paluszki to maja; byc' mroz.one czy z zalewy?
Kasia

7. Data: 2006-04-12 07:33:06

Od: "kaskA" <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

z zalewy zawsze robialm, choc mrozone tez sie pewnie nadaja

8. Data: 2006-04-12 07:46:14

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Proszę o pomysły przygotowania czegokolwiek z paluszków krabowych.

Sałatka moja : /lekka i wiosenna/

paluszki krabowe w kostkę dość dużą
ogórek świeży
papryka
kukurydza z puszki
duuużo koperku
majonez.
--
Beatka

9. Data: 2006-04-12 09:32:17

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka napisał(a):
> Witam
> Proszę o pomysły przygotowania czegokolwiek z paluszków krabowych.

To nie przepis, ale zajadaliśmy się krabowymi paluszkami w Odessie, a
konsumowaliśmy je wszyscy bez niczego bawiąc się nimi w rozwijanie
jak z papierka i to była frajda. Tak wogóle to są one tam bardzo
popularne, a nawet można powiedzieć pospolite, bo w każdej knajpce
są serwowane jako przekąska lub zagryzka do alkoholu.

Lubiący paluszki krabowe nie koniecznie z alkoholem.
Janusz

10. Data: 2006-04-12 11:41:05

Od: "czlowiek" <m...@o...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj z sosem wloskim i czosnkiem