Pamięć - jakie srodki na poprawe?

1. Data: 2004-07-26 16:11:50

Temat: Pamięć - jakie srodki na poprawe?
Od: "Mr.Jack" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzalem sobie archiwum grupy, generalnie znalazlem tam troche
odpowiedzi, ale poniewaz posty byly stare, to wole sie upewnic.
Generalnie mam spore problemy z pamiecia - bywa ze nie pamietam co dokladnie
robilem poprzedniego dnia, co mowilem itp. Zostawiam kluczyki w stacyjce,
zapominam zadzwonic do kogos, raz na stacji wyjalem 10 zl i dalem, a po
chwili znowu szukalem tych 10 zl zeby dac... Bywa np. tak, ze po 2 dniach
nie pamietalem ktorego z nich sie z kims spotkalem i o czym rozmawialismy.

Generalnie to jest koszmar... Mam 25 lat.

Z archiwum wyczytalem, ze na pamiec pomagaja: magnez, lecytyna, jakis srodek
"Nootropil", zioła zenszen, maca, vilcacora i cos co sie zwie "Yerba Mate".

Z tego co wyczytalem jeszcze, lecytyna nie pomoze osobom ponizej 55 roku
zycia. Czy takie problemy z pamiecia sa powodem do wizyty u neurologa?

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org/

2. Data: 2004-07-27 08:43:01

Temat: Re: Pamięć - jakie srodki na poprawe?
Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i cos co sie zwie "Yerba Mate".

Yerba Mate to herbata południowoamerykańska.
(właściwie to nie jest herbata tylko kora drzew)
Ma herbaciano-miodowy smak.
Podobno pomaga na wszystko...

Łukasz Pawliński

3. Data: 2004-07-27 09:22:59

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy słusznie, czy nie słusznie i w sumie też nie wiem, czy aż tak
pomogło. Ciężko mi to ocenić. Mnie na poprawę pamięci pani neurolog zaleciła
koenzym Q10 z lecytyną. Mam w chwili obecnej 20 lat.

M. - jak trzeba to pamiętliwa ;)

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

6. Data: 2004-07-27 09:28:48

Temat: [OT] jak usunąc wiadomość z serwera?
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie, jak w temacie.

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

7. Data: 2004-07-27 10:32:28

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomagaja cwiczenia na koncentracje i pamiec , medytacja, wyciszenie i
meliska przed zasinieciem.

Simonto

8. Data: 2004-07-27 15:25:05

Temat: Re: [OT] jak usunąc wiadomość z serwera?
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

W OE (a chyba uzywasz) klikasz: Wiadomosc -> Anuluj wiadomosc :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

9. Data: 2004-07-27 15:47:23

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W OE (a chyba uzywasz) klikasz: Wiadomosc -> Anuluj wiadomosc :-)

Nie ma :(

M.

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

10. Data: 2004-07-27 18:33:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma :(

Jesli uzywasz OE:
najpierw klikasz swojego posta, ktorego chcesz usunac, a nastepnie w gornym
pasku kliknij WIADOMOSC, teraz ANULUJ WIADOMOSC bedzie widoczna i
...kliknij.

Iwona

inhalacja sól+mistabrion
jak się to nazywa?