Pamięć mechaniczna

1. Data: 2005-11-20 15:44:26

Temat: Pamięć mechaniczna
Od: "Mirek G." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój 15 letni syn ma problemy z przyswajaniem wiedzy.Pani ,u której pobiera
od trzech lat korepetycje z j.polskiego stwierdziła ,że ma on uszkodzoną
"pamięć mechaniczną" tzn.nie pamięta informacji z ostatniej czy też
przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego jak "pamięć
mechaniczna" jak mogę mu pomóc.Pozd.Mirek

2. Data: 2005-11-20 15:46:45

Temat: Re: Pamięć mechaniczna
Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego jak "pamięć
> mechaniczna" jak mogę mu pomóc.Pozd.Mirek

Ta pani ma uszkodzona pamiec. Syna obserwuj i w razie potrzey - skonsuktuj z
psychologiem.

3. Data: 2005-11-20 16:19:14

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek G. napisał(a):
> [...]
> czy też przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego
> jak "pamięć mechaniczna" jak mogę mu pomóc.
Az boli, ze taka glupia krowa uczy dzieci.

Pzdr,
HS.

4. Data: 2005-11-20 16:23:12

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek G." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego jak "pamięć
> mechaniczna" jak mogę mu pomóc.Pozd.Mirek

A z wcześniejszych już pamiętaj?
Człowieku, synek jest w takim wieku że może zwyczajnie myśleć o d... i
dlatego nie pamięta bo jest rozproszony, nie pozwól z niego zrobić kaleki

5. Data: 2005-11-20 17:07:44

Od: "arti" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hola hola barany heheheh
nie bądzcie tacy wszystkiego pewni podworkowi psycholodzy heheh
niech Pani mnie posłucha:
inteligencje tworza rozne procesy poznawcze np. pamiec, wnioskowanie,
uogolnianie, analizator sluchowy np. pamiec sluchowa, sluch fonemowy,
abstahowanie, roznicowanie wzrokowe i sluchowe innymi slowy tych funkcji
jest od chuja i troche heheh
ok lecimy dalej jezeli o sama pamiec to mamy pamiec operacyjna niektorzy
utozsamiaja ją z pamięcią swierzą a jeszcze inni mecheniczna chociaz ten
ostatni termin jest nieadekwatny. W kazdym bądz razie pamiec operacyjna moze
byc wzrokowa i sluchowa i mamy tez pamiec dlugotrwałą. Mozna bardzo szybko
zbadac pamiec operacyjną, podaj dziecku najpierw drogą wzrokową np. niech
przeczyta jakies opowiadanie z duza liczba szczegolow a nastepnie niech
opowie, nastepnie podaj mu droga sluchowa czyli przeczytaj mu zeby tylko
slyszal i niech tez stresci ale tym razem inne opowiadanie. U kazdego
czlowieka nawet w normie intelektualnej rozne czynnosci poznawcze
funkcjonuja na roznych poziomach a nawet u niektorych ludzi w normie
intelektualnej moga funkcjonowac procesy na poziomie uposledzenie umyslowego
ale suma sumarum inne procesy podciagaja wynik i tak oto mamy normę. Czyli w
taki oto sposob zbadaj jego pamiec operacyjna i porownaj z innymi
dzieciakami w tym samym wieku np. cioci, wojka lub sasiada zebys miala punkt
odniesienia i zapisuj liczbe szczegolow podczas streszczanie opowiadan. Moze
byc, ze to jenostkowa czynnosc czyli pamiec słuchowa lub wzrokowa wypadla
synkowi ale moze pamiec jest dobra, tylko jest deficyt uwagi :)) (nie
zapomina synek czesto gdzie majteczki położył ???). jezeli pamiec i uwaga sa
dobre to moze zwykle przemeczenie synka lub negatywny stosunek do pani
nauczycielki lub danego materialu:)))
pa

6. Data: 2005-11-20 17:45:06

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pamięcią swierzą
a to co jest?

> a jeszcze inni mecheniczna chociaz ten
którzy konkretnie?

Proszę, idź się edukuj. Proponuję zacząć od szkoły podstawowej. Za 10 lat
wróć i spróbuj ponownie.

7. Data: 2005-11-20 18:23:37

Od: "Oko" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arti" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sa
> dobre to moze zwykle przemeczenie synka lub negatywny stosunek do pani

weź to jakoś skróć i dopiero wtedy wyślij jeszcze raz.

8. Data: 2005-11-20 20:50:14

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego jak "pamięć
> mechaniczna" jak mogę mu pomóc.Pozd.Mirek

Istnieje wiele sposobow na polepszenie pamięci mechanicznej.
Jeden z nich to wylukanie na www.allegro.pl kości pamięci RAM o pojemności
256mb.
Musisz zakraść się w nocy Panie MIrku do sypialni syna ze skalpelem i naciąć
mu za prawym uchem tak coś kolo 30 cm, upcha pan tam ram wczesniej kupiony
na allegro, ( niekoniecznie musi tam zaskoczyć ) potem tylko zszyć wystarczy
nićmi takimi jak pan szyje guziki, z rana jak chłopak wstanie prosze ładowac
w niego wiedze, będzie wchłaniął ją jak gąbka.

Pozdrawiam
iwanos

9. Data: 2005-11-20 23:27:53

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek G." <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego jak "pamięć
> mechaniczna" jak mogę mu pomóc.Pozd.Mirek

Przylutować między nózkami :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2005-11-21 09:42:03

Od: "drewnokocur" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedostatniej lekcji.Czy to prawda, czy istnieje coś takiego jak "pamięć
> mechaniczna" jak mogę mu pomóc.Pozd.Mirek

to prawda, istnieje cos takiego jak pamięć mechanicza.
proces pamięciowy polega w niej na zapamiętywaniu treści bez zrozumienia.
zapytaj korepetytorkę, jak u syna z pamięcią logiczną (przeciwieństwem tej
pierwszej), bo jeśli wszystko w porządku, to nie masz się o co martwić.
Skoro liznęła wiedzy o procesach poznawczych powinna wiedzieć, że ten rodzaj
pamięci jest wykorzystywany przy treściach pozbawionych znaczenia, nie
pozwala na wykorzystywanie logicznych powiązań pomiędzy elementami.
Pamięć logiczna przynosi też lepsze rezultaty w procesie uczenia. Polega na
zrozumieniu i przyswojeniu związków sensownych. Słowem pozwoli na
wykorzystanie przyswojonego materiału do różnych celów. Na to wszystko nie
pozwala pamięc mechaniczna.

Ponadto, jesli jej argumentem jest to, że nie pamięta ostatnich informacji,
to może się jej pomyliło z krótkotrwałą? Bo kryterium przy pamięci
mechanicznej jest sposób zapamiętywania i jest ona rodzajem pamięci
osobnicznej.
a jeśli ma "uszkodzoną" tąże pamięć, to brzmi jakby sugerowała u niego braki
organiczne, czyli mówiąc wprost- uszkodzenie mózgu.
wariatka jakaś.
pozdr. E:-)

niezrozumiały swiat mezczyzn
Jak to jest ?