Pampersy grożą niepłodnością chłopców!

21. Data: 2000-09-29 11:50:52

Temat: Re: Pampersy gro żą niepłodnością chłopców!
Od: Daria Szymanska <d...@c...se> szukaj wiadomości tego autora

witaj!
jesli chodzi o jadra...niektorzy chlopcy , tak jak moj syn , nie maja jader
w mosznie.nie znaczy to ze ma gleboko w brzuchu ,tylko w pachwinie. jedno
sie chowa , a drugie jeszcze calkowicie nie zeszlo.
zabiegi wyciagania jader wykonuje sie w wieku ok 10 lat. tak wiec nie wiem
jak to jest do konca .....ale nikt mi nie wspomniach o jakichkolwiek
skutkach ubocznych w tym wzgledzie.
jednak z jakiegos powodu nie wykonuje sie tych zabiegow na malych dzieciach.

pozdrawiam
daria i filip 17m

22. Data: 2000-09-29 12:28:38

Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> Użytkownik Szymon Górski <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@k...net.pl...
> A może nie podatników, ale producentów pieluszek z tetry?
> Jest jeszcze duże prawdopodobieństwo, ze już jest przygotowana produkcja
> specjalnych pieluszek z klimą i czekają tylko na spopularyzowanie wyników
> w/w badań :-))
> Jacenty

A wiesz, ze to moze byc calkiem prawdopodobne? Czego sie nie robi dla
zysku!!! A sila reklamy jest ogromna.

Marta i Bartek (9 m)
Warszawa

23. Data: 2000-09-29 12:34:13

Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mosznowym jest znacznie niższa niż 36'C i to jest optymalna dla niego
> temperatura - sprawdź sam, i przekonaj się czy jest problem czy go nie ma?

I co w tej sytuacji proponujesz? Tetre z ceratka? Brawo, moze mi
powiesz, ze jest lepsza? A moze dzieciaki chowac bez pieluch w ogole,
niech im leci po nogach, niech leja w galoty, na podloge, albo ubranie
rodzica, calkiem fajna perspektywa,nie mowiac juz o tym, ze w zalanych
spiochach nie jest wygodnie i dosc latwo sie przeziebic.... Ech,
szkoda gadac.
Jeszcze jedno, slyszales o wynikach badan (ogloszone pod koniec
zeszlego roku) nad mlekiem kobiecym? Jest szkodliwe dla niemowlecia,
bo wykryli w nim jakies tam ilosci perfum, lakieru do wlosow, kremow,
odzywek itp. I co? Sztuczne lepsze?

Marta i Bartek (9 m)
Warszawa

24. Data: 2000-09-29 12:36:53

Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Szopa wrote:

> Pieluchy z tetry grożą zboczeniami seksualnymi u dziewczynek

I trzesieniem ziemi z bombami :-)))))))))

Marta i Bartek (9 m)
Warszawa

25. Data: 2000-09-29 13:09:15

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria Szymanska napisała

> [...]
> skutkach ubocznych w tym wzgledzie.
> jednak z jakiegos powodu nie wykonuje sie tych zabiegow na malych dzieciach.

Oczywiście, że nie, bo takie niezstąpienie jąderek do moszny grozi
niepłodnością, ale dopiero w wieku młodzieńczym, dojrzałym, a nie u maluchów,
tym bardziej niemowlaków. Dlatego uważam, że i sensacjami na temat pieluszek
jednorazowych nie należy się przejmować tak, jak chcieliby ci, co je podali do
wiadomości publicznej.
Maja

26. Data: 2000-09-29 14:21:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> wrote in message news:8r1d23$pmn$2@news.tpi.pl...

> Pszemol napisał

> 1.) A jak się taka temperatura w pampersie ma do temperatury w zestawie: tetra +
> ceratowe majteczki. Czy rzeczywiście jest znacząco wyższa? Obawiam się, że
> niekoniecznie.

A weź termometr i zmierz - ja nie mam pod ręką dzieci w tym wieku.
Nie wierzysz badaniom jakie przeprowadzono to działaj na własną rękę.
Jest zasadnicza różnica między tymi pieluchami - te pampersowate mają
dosyć agresywne związki chemiczne wewnątrz pieluchy których zadaniem
jest absorbowanie wilgoci - i najprawdopodobniej one są przyczyną
nagrzewania się pieluchy - piszę najprawdopodobniej bo się domyślam,
nie przeprowadzałem tych badań to nie wiem.

> 2. ) Jak się ta wyższa temperatura w wieku niemowlęcym i dziecięcym (pieluszki
> nosi się przeciętnie 2 lata i to nie bez przerwy) ma do produkcji plemników w
> wieku dojrzewania chłopca. Bo z tego, co wiem, to niemowlęta plemników raczej
> nie produkują.
> A odpowiednia temperatura ma wpływ na samą produkcję plemników, a nie na rozwój
> jąder.

Może - nie wiem. Rozumiem, że puentą Twojej wypowiedzi jest całkowite
zaprzeczenie badaniom i twierdzisz, że absolutnie nie ma problemu.
Jaki masz autorytet aby poprzeć takie słowa? Przyjmiesz na siebie
taką odpowiedzialność zaprzeczając oficjalnym badaniom Niemców?

Raczej byłbym ostrożny Maju
z głoszeniem tak optymistycznych stwierdzeń jak Twoja.

27. Data: 2000-09-29 14:39:40

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Octavia napisała

> Wydaje mi sie, ze maluchy w ogole sa nieplodne, dopiero w wieku
> pokwitania narzady plciowe rozwijaja sie i czlowiek jest zdolny do
> posiadania potomstwa, nie? :-)))))

Tak jest w rzeczy samej, ale między chłopcami a dziewczynkami istnieje drobna
różnica. Dziewczynki przychodzą bowiem na świat z gotowym zestawem komórek (nie
pamiętam dokładnie, jak one się nazywają - oocyty???), z których w wieku
dojrzewania rozwiną się w pełni funkcjonujące jajeczka. Tak więc dziewczynka już
jako noworodek ma określoną liczbę potencjalnych dzieciaczków i jeśli coś w
wieku niemowlęcym sprawiłoby, że te komórki pierwotne zginęłyby, zostałyby
zniszczone albo w jakiś sposób uszkodzone, to rzeczywiście dziewczynka w wieku
dojrzałym mogłaby mieć problemy z poczęciem dziecka (tzn. z owulacją)
U chłopców tak nie jest. Oni zaczynają produkcję plemników w wieku dojrzewania i
robią to "na okrągło" przez całe życie. U nich zapasy się nie wyczerpują, tak
jak u dziewczynek, więc nie ma większego znaczenia, że jakaś partia komórek, z
których powstają plemniki zostanie zniszczona, skoro może zostać wyprodukowana
następna partia. Co innego, gdy "zepsute" zostanie całe ustrojstwo, które się tą
produkcją zajmuje, ale wydaje mi się, że pampersy zakładane w wieku dwóch lat
nie mają w tej sytuacji większego znaczenia. IMHO oczywiście.

Maja

28. Data: 2000-09-29 14:45:59

Od: Octavia <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2000-09-29 15:11:29

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał

> "Maja Krężel" napisała

tetra +

> A weź termometr i zmierz - ja nie mam pod ręką dzieci w tym wieku.
> Nie wierzysz badaniom jakie przeprowadzono to działaj na własną rękę.

Rozumiem, że Ty wierzysz ślepo i bezwarunkowo i nawet to, że nie jesteś sam w
stanie tego sprawdzić (w odróżnieniu ode mnie) nie jest dla Ciebie powodem, by
spojrzeć na tę sprawę nieco chłodniej i z dystansem.
A badaniom rzeczywiście nie wierzę (nie tak jak Ty), przynajmniej do czasu, gdy
wypowie się w tej sprawie ktoś, kogo darzę większym zaufaniem, niż nieznanych
mi, jak na razie, naukowców.

> [...]
> nagrzewania się pieluchy - piszę najprawdopodobniej bo się domyślam,
> nie przeprowadzałem tych badań to nie wiem.

Owszem, absorbowanie wilgoci pociąga za sobą podwyższenie temperatury, ale w
dalszym ciągu nie rozumiem, jakie to ma znaczenie dla chłopca w wieku
niemowlęcym?

> Może - nie wiem.

To dlaczego bezmyślnie wtórujesz tym panom, którzy ogłaszają podobne rewelacje?
Ja nie twierdzę, że nie mogą mieć racji, ale z tego, co donosisz, wynikają
raczej niedopowiedzenia i niejasności, niż konkrety, w które można uwierzyć.

> Rozumiem, że puentą Twojej wypowiedzi jest całkowite
> zaprzeczenie badaniom i twierdzisz, że absolutnie nie ma problemu.

Jeśli tak, to w takim razie Twoją puentą jest _całkowite_ zaufanie wszelkim
badaniom prowadzonym przez naukowców i pseudonaukowców na całym świecie.

> Jaki masz autorytet aby poprzeć takie słowa?

A muszę mieć? Czasem wystarczy odrobina własnego rozsądku, by nie przyjmować na
wiarę wszystkiego, co podsuwają nam "naukowcy".

> Przyjmiesz na siebie
> taką odpowiedzialność zaprzeczając oficjalnym badaniom Niemców?

Sorki, ale mieszkam w Polsce i oficjalne badania Niemców nie są dla mnie zbyt
autorytatywne. Tym bardziej, że słowo *naukowcy* mało dla mnie znaczy, jeśli nie
widnieje przy nim nazwisko kogoś, kto jest uznanym autorytetem w danej
dziedzinie. W sprawie pampersów, jak na razie, operuje sie ogólnikami (nawet Ty
podsyłając takie wiadomości, nie jesteś w stanie dopisać nic więcej, ufając
jedynie ślepo kilku informacjom dziennikarskim), a nie konkretami, więc chwilowo
podchodzę do niej bardzo ostrożnie, żeby nie powiedzieć na "luzie"

> Raczej byłbym ostrożny Maju
> z głoszeniem tak optymistycznych stwierdzeń jak Twoja.

Moje podejście do tego problemu jest raczej sceptyczne, niż optymistyczne.

Maja

30. Data: 2000-09-29 18:54:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> wrote in message news:8r2m7i$5hj$1@news.tpi.pl...
> Rozumiem, że Ty wierzysz ślepo i bezwarunkowo i nawet to, że nie jesteś sam w
> stanie tego sprawdzić (w odróżnieniu ode mnie) nie jest dla Ciebie powodem, by
> spojrzeć na tę sprawę nieco chłodniej i z dystansem.

Ależ ja całkowicie chłodno i z dystansem poinformowałem o wynikach badań.
Nie wyruszam z pikietą pod fabrykę pampersów aby nie organizuję akcji aby
matkich ich dzieciom nie zakładały - informuję a Wy sobie świadomie podejmujcie
decyzję o zwrowiu WASZYCH dzieci.

> A badaniom rzeczywiście nie wierzę (nie tak jak Ty), przynajmniej do czasu, gdy
> wypowie się w tej sprawie ktoś, kogo darzę większym zaufaniem, niż nieznanych
> mi, jak na razie, naukowców.

Jakiś autorytet tu na grupie? Czy może jakaś matka-przyjaciółka? Teściowa? ;-)

> Owszem, absorbowanie wilgoci pociąga za sobą podwyższenie temperatury,
> ale w dalszym ciągu nie rozumiem, jakie to ma znaczenie dla chłopca
> w wieku niemowlęcym?

Może dlatego nie rozumiesz bo brakuje Ci nieco wykształcenia medycznego które
mieli naukowcy niemieccy? Nie mam pojęcia... powodów Twojego nierozumienia
może być wiele - mnie to nie bardzo szczerze mówiąc interesuje.
Osoba z moijej rodziny po studiach medycznych potwierdziła iz istnieje
takie ryzyko więc ja się nie będę tu wymądrzał gdyż jestem inżynierem.
Nie medykiem. Ale jeśli Ty się czujesz na siłach polemizować z naukowcami...

> [...]
> raczej niedopowiedzenia i niejasności, niż konkrety, w które można uwierzyć.

Ależ ja nie "wtóruję" - nie mówię o tym w swoim imieniu. Jestem tylko
"messengerem" - mówię o tym co usłyszałem abyś sobie to przemyślała.
Ty zaprzeczasz ale jednak nie potrafisz wskazać konkretnych argumnetów.
Mało tego - najpierw upierasz się, że nie ma w zasadzie różnic pomiędzy
pieluchą tetrową a pampersem a gdy wskazałem Ci chemikalia będące źródłem
dodatkowego ciepła to zaczynasz potwierdzać że to prawda...
Może przemyśl sobie całą sprawę jeszcze raz zanim się wypowiesz ponownie, ok?

> Jeśli tak, to w takim razie Twoją puentą jest _całkowite_ zaufanie wszelkim
> badaniom prowadzonym przez naukowców i pseudonaukowców na całym świecie.

Ależ skąd! przytoczyłem wyniki badań - ty się sprzeciwiasz, nie podając
wartościowych argumentów a z tych co podajesz potem się wycofujesz sama.

> A muszę mieć?

TAK!

> Czasem wystarczy odrobina własnego rozsądku, by nie przyjmować na
> wiarę wszystkiego, co podsuwają nam "naukowcy".

To jest nie "zdrowy rozsądek" tylko głupie stawanie okoniem.
Jeśli nie masz podstaw teoretycznych aby polemizować z medykami
to zaufaj im!

> Sorki, ale mieszkam w Polsce i oficjalne badania Niemców nie są dla mnie zbyt
> autorytatywne.

???? Ciekawe podejście do informacji. Myślisz, że Niemcy to inna rasa ludzi?
Ich jądra wymagają chłodniejszej temperatury niż polskie? A może pampersy
mają inne w Niemczech?

> Tym bardziej, że słowo *naukowcy* mało dla mnie znaczy,
> jeśli nie widnieje przy nim nazwisko kogoś, kto jest uznanym autorytetem
> w danej dziedzinie.

No ale jakie to ma w ogóle znaczenie, skoro Ty sama nie uznajesz się
za autorytet JAKIKOLWIEK w tej dziedzinie?

> [...]
> podchodzę do niej bardzo ostrożnie, żeby nie powiedzieć na "luzie"

Ależ nikt nie każe do tego podchodzić inaczej. Jednak postując takie
odważne wypowiedzi że te badania są nic nie warte i nie trzeba ich
słuchać i że w ogóle to papmers niczym się od tetry nie różni zajmujesz
w sprawie silne stanowisko - nie traktujesz "na luzie" lecz stanowczo
się sprzeciwiasz - mało tego: sama nie jesteś autorytetem w temacie
a możesz wprowadzić kogoś w błąd, bo wypowiadasz się pewnie jakby za
Twoimi słowami stały jakieś konkretne argumenty. Tymczasem widzę,
że Twoja teczka z argumentami nic poza drugim śniadaniem nie zawiera.

> Moje podejście do tego problemu jest raczej sceptyczne, niż optymistyczne.

Uważasz zatem, że zauważona korelacja pomiędzy stosowaniem pampersów
i niepłodnością mężczyzn jest przypadkiem albo kłamstwem... ok.
End of story.

choroba :dna i puryny.Czy ktos ma informacje....
Program dla dietetyków - dieta cukrzycowa
śródbłonniak
Karta pobytu w szpitalu
Zespol Fraser'a