Panasonic/Technics SC EH 790 - czy warto?

11. Data: 2005-02-22 22:10:11

Temat: Re: Panasonic/Technics SC EH 790 - czy warto?
Od: "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thomas" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
news:cvfr95$t2f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Panasonic Polska zakończy niedługo sprzedaż Technicsa, jeżeli już tego nie
> zrobił.
> Ogólnie to chłam (dużo lepiej wyglšda na zdjęciu niż w rzeczywistooeci).
> Poza tym awaryjnooeć jest stosunkowo spora.
> Yamaha jest OK!, ale czasami Audioklan zawyża ceny.

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Wylania sie z tego obraz niezbyt opytmistyczny co do Technics`a.
Poszukam czegos innego.
Pozdr.
Panoramiczny

12. Data: 2005-02-22 23:19:29

Od: "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

t003.jasien.net...

13. Data: 2005-02-23 05:40:34

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
>
> Dzieki za sugestie.
> W zwiazku z powyzszym widze ze ta zmieniarka na 5 plyt
> raczej jest chybionym pomyslem

Raczej zamiast zmieniarki, proponowałbym wziąć coś, co będzie odtwarzać
mp3 - większy pożytek.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php

14. Data: 2005-02-23 07:18:52

Od: barney <"barney[WON]"@adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panoramiczny wrote:

> Ostatni raz, jak sie tym interesowalem (jakies 15 lat temu)
> to nie bylo to symbolem szajsu - raczej odwrotnie.
> Ale OK. przez te lata moglo to sie zmienic.

15 lat temu technicsy byly ok, ale to inne czasy inny marketing.

> A czy mozna poprosic o namiary gdzie mozna to kupic

W kazdym MM, saturnie i pewnie euro, na allegro (sporo taniej),
http://www.maximedia.pl/?c=wieze_hifi&p=yamaha_piano
_craft_400
Jak wszedles na google to napewno znajdziesz.

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

15. Data: 2005-02-23 16:26:26

Od: "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <"barney[WON]"@adres.pl> napisał w wiadomości

> W kazdym MM, saturnie i pewnie euro, na allegro (sporo taniej),
> http://www.maximedia.pl/?c=wieze_hifi&p=yamaha_piano
_craft_400
> Jak wszedles na google to napewno znajdziesz.

Odwiedzilem pl.rec.audio .... i mam metlik w glowie.
Juz nawet nie wiem, czy nadal chce wieze
czy moze amplituner.
A moze kazda czesc osobno ....
Na razie jestem zdezorientowany.

Panoramiczny

16. Data: 2005-02-23 18:02:06

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney"

> e600 maja mniejsze kolumny, konkretnie to 11cm basowca, w e400 byl 13cm.
> Pozatym slyszalem ze dvd ktore tam jest 'pyka" przy odtwarzaniu cd, tego
> nie slyszalem ale gdzies o tym czytalem.
> Generalnie kazdy sprzet trzeba posluchac zanim sie kupi.

ja mam od 3 lat e200 i jestem bardzo zadowolona, jedyna rzecz ktora
zauwazylam przez przypadek to ostatnio zaczalo troszeczke slychac silniczek
od pokretla glosnosci (jak jest idealna cisza i stoi sie blisko - to
slychac)
a porownujac e200 do technicsa z przelomu lat 80 i 90 to skok jakosci z
poloneza na honde:-) oczywiscie na korzysc malutkiej jamaszki
a jak ktos lubi - to polecam od razu zmienic w niej kable: sygnalowy i
glosnikowe na van den hula i wtedy juz mucha nie siada (i posluchac raz na
firmowych yamahy a raz na tych innych - nawet ktos z uchem na ktore slon w
dziecinstwie nadepnal uslyszy roznice)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

17. Data: 2005-02-24 05:51:10

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...

> [...]
_craft_400

> Odwiedzilem pl.rec.audio .... i mam metlik w glowie.
> Juz nawet nie wiem, czy nadal chce wieze

Ja bym brał każdą część osobno.

18. Data: 2005-02-24 11:14:42

Od: "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firmowych yamahy a raz na tych innych - nawet ktos z uchem na ktore slon w

Nie jestem audiofilem, a wyksztalcenie mam techniczne.
Qrcze, dla mnie kabel to kabel ... co najwyzej moga miec inna opornosc
ale to sa roznice w tysiecznych czesciach Ohma i co najwyzej mozna dac
glosniej
o ten ulamek procenta.
Ale zeby az roznica byla wyczuwalna "na ucho"??? na ktore w dodatku
w dziecinstwie slon w ZOO nadepnal??? ;-)
A wymiana na kabelki van den hula to jakiego rzedu wydatek?
Bo jak mi nie zrobi to przeciagow w portfelu
to w ramach eksperymetnu mozna sprobowac.

Pozdr.
Panoramiczny

19. Data: 2005-02-24 12:12:01

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramiczny"

> Nie jestem audiofilem, a wyksztalcenie mam techniczne.
tym bardziej powinienes wiedziec ze ma duze znaczenie:-) a nie tylko kila
omow:-)

> Ale zeby az roznica byla wyczuwalna "na ucho"??? na ktore w dodatku
> w dziecinstwie slon w ZOO nadepnal??? ;-)
noooo

> A wymiana na kabelki van den hula to jakiego rzedu wydatek?
jak na sprzet tej klasy - za duzy:-)
kabelek sygnalowy to ok 600 zl - a wieza kosztuje 1800 (tyle ja zaplacilam 3
lata temu za e200)
glosnikowe - te tansze - w granicach 60-100 zl za metr

> Bo jak mi nie zrobi to przeciagow w portfelu
> to w ramach eksperymetnu mozna sprobowac.
zabawa dobra - ale plyta tez powinna byc dobrze nagrana, fajnie ludziom sie
oczka otwieraja (takim co to twierdza ze nie ma znaczenia jaki kabel)

:-)

20. Data: 2005-02-24 12:33:17

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramiczny" <p...@n...pf.pl> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...

> [...]
> A wymiana na kabelki van den hula to jakiego rzedu wydatek?
> Bo jak mi nie zrobi to przeciagow w portfelu
> to w ramach eksperymetnu mozna sprobowac.

Nie poprostu takie zwykłe wtyczki, to przeważnie chińszczyzna i słaby
kontakt mają, a jak mają słaby kontakt, to iskrzą, a jak iskrzą, to w
łośnikach troche szumi bardziej. Najważniejsze, żeby był dobry styk.

Ps. Jestem elektronikiem z wykształcenia (troche też się tym
interesowałem). Niektórzy kupują kable i złączki całkowicie ze złota ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php

Suszarka wydziela parę na zewnatrz-pomocy!
kanapa narozna - wymiary
Lodówka Siemens ?
Szukam mieszkania do wynajęcia
rurki gazowe a podwieszany sufit